Endnu en utydelige test, hvad skal det betyde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

hekran

Den er da ikke spor utydelig! Du er da gravid - ligesom i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Marita skriver:

hihi marita kan bare ikke tro det, (af glæde) :-D

Anmeld

3. februar 2012

hekran

Babyelsker skriver:

hihi marita kan bare ikke tro det, (af glæde) :-D

hurra hurra hurra!!!!!     

Lur mig, om ikke lægen kan fortælle dig det samme!

Anmeld

3. februar 2012

Frk.S

Som jeg også skrev i din tidligtere tråd, så synes jeg altså ikke den er så svag den streg.

Da jeg testede var min streg også henad den styrke. Jeg havde dog også svært ved at fatte det var rigtigt (selvom jeg blev ret hurtigt gravid). Så jeg tog også flere tests de følgende dage - bare for at være HELT sikker!  Og som jeg husker det, så blev stregen altså ikke mærkbart tydeligere. Men jeg VAR gravid - har i dag en datter på 5 mdr.

Tro på det! Du ER gravid. Og endnu engang stort tillykke med det.

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Marita skriver:

Hehe tak, jeg tror bare jeg lige skal falde til jorden igen, og sluge det. For har ønsket mig det i længe, og det virker bare som en drøm, men jeg fik da det bekræftede af lægen idag, som mente det var en svag positiv. hvilke jeg blev ret ked af det af, fordi hun forklarede det som om jeg ikke sku ligge så mange forventninger.. 

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Som jeg også skrev i din tidligtere tråd, så synes jeg altså ikke den er så svag den streg.

Da jeg testede var min streg også henad den styrke. Jeg havde dog også svært ved at fatte det var rigtigt (selvom jeg blev ret hurtigt gravid). Så jeg tog også flere tests de følgende dage - bare for at være HELT sikker!  Og som jeg husker det, så blev stregen altså ikke mærkbart tydeligere. Men jeg VAR gravid - har i dag en datter på 5 mdr.

Tro på det! Du ER gravid. Og endnu engang stort tillykke med det.

Tusind tak søde, dine beskeder er virkelig rørende, og gør mig pisse glad Jeg tror bare jeg virkelig skal sluge denne gode nyhed, og prøve at se på det lyse side, fordi at min læge sagde det på en pisse irriterende og negativ måde, som gjorde at jeg blev helt håbløs.. Men jaaaaaaa sku jeg er gravid :-D 

Anmeld

3. februar 2012

Zicla

Det er forståelig nok at du er helt ude af dig selv, og det er der mange der er, når de ser 2 streger på en test... Der kan godt gå lidt tid før det går op for en at man er gravid. 

Held og lykke med graviditeten. Den er flot positiv;-)

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Ziasmor skriver:

Det er forståelig nok at du er helt ude af dig selv, og det er der mange der er, når de ser 2 streger på en test... Der kan godt gå lidt tid før det går op for en at man er gravid. 

Held og lykke med graviditeten. Den er flot positiv;-)

Tusind tak, det her er kun begyndelsen, jeg er jo blevet gak-gak :-P går helt amok med at læse alt om babyer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.