Økonomi med nr. 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Ellie79

Hos os kom det bag på os baby var en dreng Vi havde en pige i forvejen så hele gardeoben er skiftet - så kom det bag på os at der er sååå maaange ting man lige må købe til den lille spire inde i maven fordi man allerede knus elsker den og glæder sig så meget

Vil sige at børnechekken ikke dækker den ekstra institutionsplads. Chekken er jo på de omkring 4300 og en vuggestueplads koster 3500 hos os.

Så bare rolig I skal nok finde ting at bruge penge på hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

wamse

Malthes mor skriver:

Der er også en mdl tilskud, hvis du er enlig forsøger, uddnnelsessøgende, forældre der adoptere, pensionist osv.

Hvilken månedlig tilskud er der som enlig forsørger?

Anmeld

3. februar 2012

Malthes mor

wamse skriver:

Læs mere om det på borger.dk. Der står det detaljeret. Noget af det skal man selv søge og noget af det får man automatisk.

Anmeld

3. februar 2012

Rosa

wamse skriver:

Inde under "enlige forældre" kategorien er der en liste i toppen med alle de ting man kan søge som enlig forælder - den brugte jeg som udgangspunkt 

Anmeld

3. februar 2012

wamse

Rosa skriver:

Inde under "enlige forældre" kategorien er der en liste i toppen med alle de ting man kan søge som enlig forælder - den brugte jeg som udgangspunkt 

Jeg har jo været enlig i flere år, men har aldrig fået et månedligt bidrag som enlig Med mindre det er faderens bidrag der menes, men det har jo intet med at gøre om jeg er enlig 

Anmeld

3. februar 2012

wamse

Malthes mor skriver:

Læs mere om det på borger.dk. Der står det detaljeret. Noget af det skal man selv søge og noget af det får man automatisk.

Jeg får nok alle de tilskud jeg er berettiget til, men undrer mig over et månedligt tilskud, som jeg som enlig skulle kunne få

Anmeld

3. februar 2012

Malthes mor

wamse skriver:

Jeg får nok alle de tilskud jeg er berettiget til, men undrer mig over et månedligt tilskud, som jeg som enlig skulle kunne få

Håber at du finder ud af noget med det

Anmeld

3. februar 2012

wamse

Malthes mor skriver:

Håber at du finder ud af noget med det

Det eneste tilskud der er månedligt, er det fra faderen af. Var det det du mente? For det har jo intet at gøre med, om man er enlig.

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Børnepengene dækker da ikke den lilles institutionsplads? I min kommune koster en dp-plads 2290 kr og vi får på den lille ca 4200 kr.

Hvis man har to er den billigste jo halv pris.. Så den vil jo dække..

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Hos os kom det bag på os baby var en dreng Vi havde en pige i forvejen så hele gardeoben er skiftet - så kom det bag på os at der er sååå maaange ting man lige må købe til den lille spire inde i maven fordi man allerede knus elsker den og glæder sig så meget

Vil sige at børnechekken ikke dækker den ekstra institutionsplads. Chekken er jo på de omkring 4300 og en vuggestueplads koster 3500 hos os.

Så bare rolig I skal nok finde ting at bruge penge på hehe

Ok mange tak..
Jo den dækker her.. for lige nu kan vi klare den udgift vi har til vores første barn.. så er det jo halv pris for den billigste.. så det vil dække her.. da en dagpleje koster 2100

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.