Det begynder at kunne mærkes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har jo gennem et par måneder nu 4 gange om ugen, om morgen trænet en lille halv time, inden jeg har hevet Idun ud af sengen.

De fleste uger, er vi i svømmehallen om onsdagen, får både svømmet og leget og lavet vandgymnastik

Jeg kan faktisk begynde at mærke det, mine bukser er en anelse løsere, selvom jeg spiser hvad jeg plejer og det. Husbonni påstår at han allerede kan mærke, at jeg er ved at få faste balder, som han absolut ikke klager over

Så det er faktisk rigtig dejligt. Jeg kan også godt mærke at min kondition er bedre, ikke sådan, at jeg snart kan løbe en marathon eller noget, men det er rigtig rart.

Når jeg er færdig med at tage mit buskørekort, så starter husbonni nok til Karate igen (det er mange år siden jo), så han også får rørt sig mere. Så måske bliver vi familien fit? hehe...

Idun vil jo gerne starte til svømning, så jeg prøver at finde en hun kan starte med, så vi kan deles om at køre. Så overvejer, jeg de gange jeg er med, at svømme samtidig med børnene, så jeg også får svømmet 2 gange om ugen

Men altså, i første omgang er det i hvertfald vildt rart at kunne mærke det og jeg nyder det faktisk, når de første 6-7 minutter er overstået om morgenen... Jeg nyder at svede og mærke min krop og vågne langsomt til godmorgen danmark, mens man undrer sig over, hvad de friske mennesker taler om inde i kassen hehe...

Ahhhh... Så jeg kunne godt holde det Marie

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Tina2

Super fedt, jeg er begyndt at løbe og har løbet i en uge nu, og det går bare bedre for hver gang:-) Har aldrig kunnet finde ud af det, og har været ved at dø;-) Men fandt et super godt program at komme igang på, som er for nybegyndere (jeg løber så bare dobbelt så meget som der står, for det kan jeg sagtens)

Har et mål der hedder 5 kg inden karneval, og det sku jeg bestemt gerne nå:-)

Knus Tina

Anmeld

17. marts 2009

karina1980

jeg har jo tabt 9 kg siden 2 jan. ved at gå til spinning 2 gange om ugen og svømme min. 1 gang om ugen, og så har jeg sløjfet en meget stor del af det slik og cola jeg drak,

så nu passer jeg de bukser jeg købte for 5 år siden hvilket vil sige at jeg gået fra str 40-42 til en 36-38 hvilket både kan ses og føles,

OG DET FØLES SKØNT

mangler dog stadig et par kilo, men må sige at når man først begynder at kunne mærke og se det, så er motivationen pludselig en del større

Anmeld

17. marts 2009

Tina2

Kæft det er flot, Karina!!! Jeg håber også jeg kan tabe lidt mere end de 5 kg:-) Men i første omgang så er det bare 5 kg inden 23. maj:-)

Sejt gået!!!!!

Anmeld

17. marts 2009

JulieE

Hold kæft hvor er I seje, hele bundtet!!! Ville ønske jeg kunnekomme ud og løbe, men det kan knæet ikke helt. men tilgengæld kan jeg mærke at alle de øvelser jeg laver til genoptræning, strammer op hist og her

Knus fra
Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.