Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Timse skriver: Lige et tillykke med det hele her også dejlige tøs :*
Lige et tillykke med det hele her også dejlige tøs :*
Tak smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke - dejlig nyhed
Tak
Frk-Lotusblomst skriver: Og så et tillykke fra mig her..Er stadig helt høj efter beskeden om at alt er godt.. Puuha jeg havde det ring som tiden gik idag. Love you.. <3
Og så et tillykke fra mig her..Er stadig helt høj efter beskeden om at alt er godt.. Puuha jeg havde det ring som tiden gik idag. Love you.. <3
Ihh søde tak og ja det var også svært at holde hemmeligt, men synes ligesom Kasper skulle vide det først du ved men ligemeget hva så ved jeg du vil støtte mig, og kan næsten mærke når du tænker på os
frk-stoltze skriver: Idag fik vi svar på moderkageprøven, og der var ikke nogen ekstra kromoson, så ingen tegn på mongolise eller de andre ting de undersøger. Og så fik vi at vide, at der ligger en lille dreng i maven Er så glad og lykkelig
Idag fik vi svar på moderkageprøven, og der var ikke nogen ekstra kromoson, så ingen tegn på mongolise eller de andre ting de undersøger. Og så fik vi at vide, at der ligger en lille dreng i maven Er så glad og lykkelig
Stort t ill yk ke med den fantastiske gode nyhed
MariaKyedDK skriver: Stort t ill yk ke med den fantastiske gode nyhed
Tusind tak
frk-stoltze skriver: D Ihh søde tak og ja det var også svært at holde hemmeligt, men synes ligesom Kasper skulle vide det først du ved men ligemeget hva så ved jeg du vil støtte mig, og kan næsten mærke når du tænker på os
D
Stort tillykke
Jeg var selv igennem en moderkagebiopsi med min datter, som også viste sig at være sund og rask, og det er bare så dejligt at få beskeden at alt er som det skal være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128