Jeg vil også pusles... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Mira0911

Idag har været en hektisk dag herhjemme...  Også en god dag... Mens jeg rendte rundt i hele hytten og prøvede på at få styr på rodet efter Julie, så jeg sørme min kat ligge oppe på puslepladsen... 

Det plejer hun aldrig at gøre... Idag fandt hun ud af at hoppe derop... 

Man kan bare se på blikket af hende at hun tænker "Moooar jeg vil gerne pusles" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Rødhætte

Mira0911 skriver:

Idag har været en hektisk dag herhjemme...  Også en god dag... Mens jeg rendte rundt i hele hytten og prøvede på at få styr på rodet efter Julie, så jeg sørme min kat ligge oppe på puslepladsen... 

Hvor sødt!! Vores kat kan også komme op og ned de mest underlige steder.. Dog er det sikkert at han løber langt væk når William kommer i nærheden..

Anmeld

2. februar 2012

Sukkerblomst

Sød og opmærksom lille mis 

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

Rødhætte skriver:

Hvor sødt!! Vores kat kan også komme op og ned de mest underlige steder.. Dog er det sikkert at han løber langt væk når William kommer i nærheden..

Ja de kan komme op de sære steder... Er spændt på hvornår Lupo hopper op på vores høje skab og ser ned til os... 

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

Sukkerblomst skriver:

Sød og opmærksom lille mis 

Jeps hun er meget opmærksom...  Selv når vi rasler med en pose... 

Anmeld

2. februar 2012

B&J

nååå sikke dejlige billeder ja helt klar åhh mor kom og nus om mig også hihhihihi

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

nååå sikke dejlige billeder ja helt klar åhh mor kom og nus om mig også hihhihihi

Ja man virkelig se blikket på hende at det er det hun tænker... Det endte det også med... 

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Ja man virkelig se blikket på hende at det er det hun tænker... Det endte det også med... 

hiihihih ja de små misse børn de ved lige hvordan de skal putte sig så man får lyst til at nusse om dem.. har selv en lille pige der ligger ved mig

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Nååårh ! Hvor er den sød man !

Glæder mig til Lørdag 

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

hiihihih ja de små misse børn de ved lige hvordan de skal putte sig så man får lyst til at nusse om dem.. har selv en lille pige der ligger ved mig

De er skønne.... HEY - Kom da lige med et billede af hende... 

Ligeså snart jeg ligger mig i sengen, så kommer Lupo flyvende og kaster sig på dynen og ligger sig til at sove... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.