2 mån tilbage og sys det er aaaallllllllt lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

stinna87

Sys det var meget bedre at være gravid første gang... Denne gang har jeg fået hele turen, morgenkvalme de første 4 mån, og stadig lidt engang i mellem... Blev allerede d. 15 dec sygemeldt pga af skævt bækken... Voldsomme humørsvingninger som (til min egen dårlige samvittighed) både går udover mand og barn... Og gider absolut ikke mere.... Meget ømme bryster som også har småløbet lidt siden januar og hormonudbrud i hele hovedet...
Ville ønske jeg kunne knipse og vupti var det den 18 maj....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Mathilde

ØV hvor er det dog træls for dig, at du skal være ramt på alle mulige måder i denne graviditet.!
Men det får jo en ende og der kommer et dejligt lille vidunder ud af det
Held og lykke med det hele

Knus og op med humøret

Anmeld

17. marts 2009

vanessa

Tja det lyder ikke godt....men kan godt forstå dig.

jeg synes også at det er hård at være gravid denne her gang....men der er også lige gået 8 år ..også er jeg jo ikke 20 år længere..
selvom jeg ikke har haft nogle kvamle, eller heftige humørsvingninger.
Men er bare træt af at bære rundt på den mave, samt savner mine cowboybukser....og min gamle krop.
Vil også gerne have det overstået..men jeg skal lige vente ca 3 mdr..endnu..til
juni .
Tiden går utrolig lansom...pu-ha...
Så når hun er kommet til verden skal jeg ikke have flere børn.

Håber du får det bedere....

vanessa

Anmeld

17. marts 2009

Pia

Jeg føler i den grad med dig.
Jeg er selv gravid for anden gang.
Denne gang har jeg blødt flere gange under graviditeten. Har kvalme en stor del af tiden og det er ikke forsvundet endnu selv jeg er 30 uger henne.
Humøret svinger i den grad og også her går det ud over mand og barn
Min energi er li nul og jeg har meget meget svært ved og acceptere at jeg ikke kan klare alt det jeg pljer og kan og kunne i første graviditet.

Jeg har i de seneste uger fået mange plukveer og de er blevet værre og værre.
Skal til lægen torsdag og tror det ender med en sygemelding.
Jeg har kun 2½ uge igen inden jeg går på barsel, men kan desværre ikke klare de sidste par uger.
Men jeg er jo nød til og tænke på mit og den lilles velbefinden.

Jeg har tabt mig 7 kilo siden jeg blev gravid og har ikke taget noget på endnu.
Men maven vosker fint, så jeg er kke så nervøs for at den lille ike får det den skal.
Det er mere mig det går ud over.
Men da jeg er en stor pige i forvejen, sker der ikke noget ved at jeg taber mig.

Men lige nu kan det ikke blive den 1 Juni hurtigt nok.

Knus Pia.

Anmeld

18. marts 2009

stinna87

Dejligt atkunne brokke sig herinde, og høre man ikke er alene om at lide...
Synes bare det bliver mere og mere besværligt, kunne ikke engang selv komme op fra sengen af tidligere, da jeg havde taget et kort hvil... Og hun er så vld og voldsom inde i min stakkels mave, at den føles som et stort blåt mærke og så har hun en eler anden ide om at hun skal prøve at kravle om på ryggen af mig, fra den sammen side af hver gang, hvilket også er ret smertefuldt... For h.... jeg gæder mig til at få hende ud!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. marts 2009

Mca<3

vanessa skriver:

Tja det lyder ikke godt....men kan godt forstå dig.

jeg synes også at det er hård at være gravid denne her gang....men der er også lige gået 8 år ..også er jeg jo ikke 20 år længere..
selvom jeg ikke har haft nogle kvamle, eller heftige humørsvingninger.
Men er bare træt af at bære rundt på den mave, samt savner mine cowboybukser....og min gamle krop.
Vil også gerne have det overstået..men jeg skal lige vente ca 3 mdr..endnu..til
juni .
Tiden går utrolig lansom...pu-ha...
Så når hun er kommet til verden skal jeg ikke have flere børn.

Håber du får det bedere....

vanessa

Præcis ,, savner også mine cowboy bukser og det var godt nok nemmere da vi var yngre

Anmeld

19. marts 2009

vanessa

Jaa for pokker......det utroligt man kan savne det så meget...
det er min sidste graviditet...så skal bare lige igennem april,maj, samt noget af juni.....kan se at du kun har en uge tilbage....hvor du heldig.

vanessa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.