30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

sandramor

Profilbillede for sandramor
elsker begge min tøser
heeeeej piger

ville bare lige fortælle at jeg idag var til vækst scanning og til tjek af mit blodsukker............

lægen var ikke heeeeeeelt tilfreds med mit blodsukker så der venter en aftale med en diætist og en ny glukose belastning og næste vækst scanning d 21 feb. og så fik hun lige slået i bordet og sagt at hvis min jm sagde at man godt ku ha sukker i urinen hvis man feks havde drukket juice eller spist slik inden urinprøve så passede det ikke!!!!!!! okay så det er forstået

men hooooold da op hvor lillepigen hygger sig derinde altså.......

hun var meget villig til at vise os sit ansigt idag som i også kan se på billederne... fik både et lille smil og hun viste os også at hun har en tunge

men WOOW jeg sys hun er stor....... hun vejer allerede 1866g!! så hun har siden d. 16 januar taget 500g på
så hun blir vidst en stor pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

sandramor

elsker begge min tøser
wow 22 kiggere og ingen respons på mine sys jeg selv fiiiiine billeder

Anmeld

2. februar 2012

Storgaard & Lillegaard

det er da en dejlig vægt hun er kommet op på.
min vejede 1400 g der og min jordemoder siger hun er en lille baby nu hvor jeg er 40+0 men stadig inden for normalen.

og super lækre billeder af hende, hun er da ikke genert af sig

Anmeld

2. februar 2012

Bassemor<3

ih hvor er det nogle flotte billeder ! 

Anmeld

2. februar 2012

sandramor

elsker begge min tøser
hihi jaaaa jeg sys bare det er ret vildt hun snart vejer 2 kg allerede

men ja hun trives åbenbart godt derinde......... kan jo så også være pga det møg blodsukker/sukkersyge måske sukkersyge noget at hun tager meget på i vægt........

hihi jaaaaa det var da dejligt endelig at få lov at se hendes ansigt ordentligt

Anmeld

2. februar 2012

Levi&LilysMor

Min jordemoder sagde da at man godt kunne have sukker i blodet efter at have spist noget med sukker eller juice , men ja.. rigtig fine billeder , det er altid dejligt at se sit vidunder

Anmeld

2. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

3D er bare for fedt og det er så sjovt at man ka se det er samme baby fra billederne, når de bliver født! Hun er rigtig fin. Vh stine

Anmeld

2. februar 2012

sandramor

elsker begge min tøser
jaaaaa jeg kan også læse mig til på diverse sider at især gravide godt kan have sukker i urinen uden at have sukkersyge.... fordi ens nyrer blir "utætte" og derved når sukkeren ikke at blive omsat inden det blir udskilt i urinen........

men jaaaaa hun var ikke sådan til at diskutere med åbenbart....

så jeg må turen igennem igen med glukose belastning og forsat stikke løs i fingeren.......

og jaaaaaaa sys det er nogle rigtig flotte og fine billeder
hende jm´er der scannede var bare sååååå sød og både mig og min mor fik billeder med hjem

Anmeld

2. februar 2012

smokin

sandramor skriver:

heeeeej piger

ville bare lige fortælle at jeg idag var til vækst scanning og til tjek af mit blodsukker............

lægen var ikke heeeeeeelt tilfreds med mit blodsukker så der venter en aftale med en diætist og en ny glukose belastning og næste vækst scanning d 21 feb. og så fik hun lige slået i bordet og sagt at hvis min jm sagde at man godt ku ha sukker i urinen hvis man feks havde drukket juice eller spist slik inden urinprøve så passede det ikke!!!!!!! okay så det er forstået

hun var meget villig til at vise os sit ansigt idag som i også kan se på billederne... fik både et lille smil og hun viste os også at hun har en tunge

men WOOW jeg sys hun er stor....... hun vejer allerede 1866g!! så hun har siden d. 16 januar taget 500g på

Rigtig flotte billeder - har du fået dem på sygehuset? Ved en almindelig scanning?

Virkelig detaljeret...

Anmeld

2. februar 2012

morbibi

sandramor skriver:

heeeeej piger

Hvor er de bare flotte de billeder

Jeg var selv til scanning idag (25+6) og desværre virker min film ikke, som vi fik lavet. Eller mine afspillere driller. Men vores lillepige vejer ca.1773 g og billederne er næsten lige så gode som dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.