Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvor mange fik gættet kønnet til nf og det var sandt?? Spørg fra en veninde som er 13+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Kay

jeg har fået et gæt... men ved af gode grunde ikke om det er sandt da jeg var til nf for 2 dage siden...

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har fået et gæt... men ved af gode grunde ikke om det er sandt da jeg var til nf for 2 dage siden...

Hehe nej det klart hun var idag og ville gerne vide om det har passet hos andre 

Anmeld

2. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Hehe nej det klart hun var idag og ville gerne vide om det har passet hos andre 

det kan jeg godt forstå... det kunne jeg også godt tænke mig at vide... kan kun sige at hvis det gæt jeg har fået er rigtigt så passer den kinesiske kalender på mig

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... det kunne jeg også godt tænke mig at vide... kan kun sige at hvis det gæt jeg har fået er rigtigt så passer den kinesiske kalender på mig

Spændende om det så passer har ikke rigtig tjekket om det passer på hende og det har hun vist heller ikke selv  

Anmeld

2. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Spændende om det så passer har ikke rigtig tjekket om det passer på hende og det har hun vist heller ikke selv  

det bliver spændende

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det bliver spændende

Ja det gøre så

Anmeld

2. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Hvor mange fik gættet kønnet til nf og det var sandt?? Spørg fra en veninde som er 13+6 

Jeg fik intet skøn og kan heller ikke forstå, hvorfor nogle vil foretage et skøn til NF - jo, der er jo selvfølgelig 50% chance for at ramme rigtigt, men grundlaget for et skøn er meget ringe...

Anmeld

2. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Men undskyld  det var slet ikke det du spurgte om...!

Anmeld

2. februar 2012

ekebiv

Jeg har ikke villet vide kønnet på mine to unger så jeg har ikke personligt erfaringer med det, men jeg ved at jeg lå på barselsgang med en der havde fået af vide at det var en pige hun ventede og det var det så bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.