utålmodig?? det tror jeg da nok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Eliza

Grrr brokke-rokke.. 39+2 og jeg GIDER ikke mere!!  så kom dog ud din skarnsunge! din mor sidder (indtil nu) meget tålmodigt og venter på dig, og vil møsse på dig.. 

han er jo for pokker færdig bagt.. ved han slet ikke det?? 

måtte bare lige ud med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Eliza

kan da lige tilføje at folk holder virkelig dårlig kø-jultur for tiden, sys der er flere med snere termin, der har overhalet mig inden om.. 

hjælper ikke rigtig på tålmodigheden heller 

Anmeld

3. februar 2012

TaAsJu

Hov hov  jeg havde termin i onsdags og her er stadig ikke sket noget.. Så jeg giver lige frem folk lov til  og komme foran i køen  

Men kan godt forstå du er ved og gå ud af dit gode skind.. Så er vi to !!!

Anmeld

3. februar 2012

Eliza

Hov hov  jeg havde termin i onsdags og her er stadig ikke sket noget.. Så jeg giver lige frem folk lov til  og komme foran i køen  

Men kan godt forstå du er ved og gå ud af dit gode skind.. Så er vi to !!!

gå ud af mit goe skind? det flækkede da jeg ramte 37+0 

amen come on! har gjort HELE hytten rent 200 gange.. tror lortet kan blive godkendt til at foretage operationer efterhånden! gået LANGE ture med hunden, og forsøgt at hoppe ham ud.. der er bare INGEN tegn på at han nogensinde finder den udgang 

men er kommet til at tænke på at jeg nok i løbet af det næste 18 år, et par gange vil opleve at ønske ham tilbage i maven igen, det hjælper lidt 

Anmeld

3. februar 2012

Nille-pigen

jeg kender kun alt for godt den der utålmodighed...

nu har jeg haft veer hele natten og så gik de ligesom lidt i sig selv her til morgen .... øv ... total skuffet....!!! 

kan han da ikke bare bestemme sig for at komme ud...!!!

og ja jeg ved godt at jeg ikke har grund til at brokke mig helt vildt endnu... har jo stadig 14 dage til termin .... men når jeg har haft veer og at det hele så går i stå igen.... ævvvv... 

tror jeg tager en tur i byen og går lidt rundt, også på trods af min bækkenløsning... for nu skal det altså bare igang-.... 

problemet er nok for os alle at den lille kommer,når den vil ud og desværre ikke før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.