Usikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Witt

Heeej piger !
ved ikke om den ligger i den rigtig mappe, men mit spørgsmål er om
hvor lang tid i blødte efter fødslen og blødte i hele tiden, eller om der var pause på en dag eller 2 og så igen begynde at bløde.. blødte i meget, hele tiden eller hvordan og hvorledes..

Håber i kan hjælpe  ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

AndreasMor84

Witt skriver:

Heeej piger !
hvor lang tid i blødte efter fødslen og blødte i hele tiden, eller om der var pause på en dag eller 2 og så igen begynde at bløde.. blødte i meget, hele tiden eller hvordan og hvorledes..

Håber i kan hjælpe  ...

Jeg blødte et par uger efter.. herefter gik det over til at være mere udflåds agtig.. Blødte mest den første uge herefter blev det mere ala en kraftig mens. Havde ikke "ophold" i blødningen..

Anmeld

2. februar 2012

Witt

AndreasMor84 skriver:

Jeg blødte et par uger efter.. herefter gik det over til at være mere udflåds agtig.. Blødte mest den første uge herefter blev det mere ala en kraftig mens. Havde ikke "ophold" i blødningen..

Okaay, tak for svaret! ..

Lillepigen bliver nemlig en mdr i morgen, og jeg blødte den første uge, så stoppede blødningen HELT, og så har det kun været pletbløning efter, og nu er det så kraftig blødning .. Altså meget kraftig frisk blod ..
Hmm, virker bare lidt underligt at det sådan holder op og begynder igen ..

Anmeld

4. februar 2012

Tona

Witt skriver:

Heeej piger !

Håber i kan hjælpe  ...

Jeg blødte i omkring 3-4 uger. Jeg blødte ikke lige meget hele tiden.

Lige efter fødslen fossede det bogstaveligt ud, men det tog hurtigt af så et almindeligt bind var nok efter nogle dage. Herefter blødte det så stabilt i noget tid og stilnede så lidt af så et trusseindlæg var nok. Ikke så snart troede jeg så at det var ved at være overstået før det igen tog til og blødte meget. Sådan blev det ved længe med at stilne af og så tage til igen. Tror vist det er meget normalt sådan.

Jeg kan huske at jeg var totalt freaked out over den der blødning og bange for om det nu også var som det skulle være. For det er da noget mærkeligt noget når man ikke har prøvet at føde før

Anmeld

4. februar 2012

Tona

Witt skriver:

Okaay, tak for svaret! ..

Lillepigen bliver nemlig en mdr i morgen, og jeg blødte den første uge, så stoppede blødningen HELT, og så har det kun været pletbløning efter, og nu er det så kraftig blødning .. Altså meget kraftig frisk blod ..
Hmm, virker bare lidt underligt at det sådan holder op og begynder igen ..

Det kan ikke være menstruation nu? Hvis din blødning var nået at stoppe helt, så kan det godt lade sig gøre, selv om det er tidligt. Jeg fik selv første menstruation da Amanda var 6 uger gammel  

Anmeld

7. februar 2012

Witt

Amandas-mor skriver:

Det kan ikke være menstruation nu? Hvis din blødning var nået at stoppe helt, så kan det godt lade sig gøre, selv om det er tidligt. Jeg fik selv første menstruation da Amanda var 6 uger gammel  

Min sundhedsplejerske siger a det ikke er mens og jeg skalker en tid ved lægen og se om de har fået hele moderkagen ud

Anmeld

8. februar 2012

Tona

Witt skriver:

Min sundhedsplejerske siger a det ikke er mens og jeg skalker en tid ved lægen og se om de har fået hele moderkagen ud

Jeg syntes også at det er vigtigt at du får en tid og bliver set efter. Det gjorde jeg også da jeg fik mens så tidligt.

Men din sp har ikke ret i at det ikke kan være mens. Det kan det faktisk godt være. Det er bare ikke alle (heller ikke alle læger) der er opmærksom på at det kan komme så tidligt igen.

Håber det hele ordner sig

Anmeld

8. februar 2012

Leneur

Altså jeg blødte næsten 8 fulde uger efter fødsel og det var ret meget de første 6 uger og så blev det endelig til normal mens.styrke i den 7. uge og så mere moderat den sidste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.