Navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Blirnokaldrigfru

Når nu så mange har været til kønsscanning, har i så også snakket om navne? det har vi herhjemme og jeg har forelsket mig i et navn men kæresten er lidt i tvivl - men pigen får hans efternavn - så mon ikke han går på kompromis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Ditte-3

jeg vil sige VI har ikke snakked så meget navne men JEG har sss og er både falet for en pige og et drenge navn så håber jeg får min vilje til den tid

Anmeld

2. februar 2012

projekt-ønskebarn

Vi har en laaaaaaang liste både med pige navne og drenge navne og der kommer hele tiden nye til. Nu har vi lige slettet den en side på listen fordi vi venter os en prinsesse. Så ingen drengenavne. Så langt, så godt  

Anmeld

2. februar 2012

sarahjylland

Her har Mikkel sagt hvad han synes. Og det ender nok med han bestemmer det

Anmeld

2. februar 2012

Annana89

Jaa vi blev faktisk enige om et pige og et drengenavn den dg vi fndt ud af at jeg var gravid

Og vi har ikke ændret mening indtil videre. Min mand har bestemt det hvis det bliver en pige og jeg hvis det bliver en dreng.

Det ser ud til at blive en dreng i følge den kønsscanning vi var til, men min jordmoder var i tvivl da hun så billederne fra scanningen så nu må vi se hvad der kommer ud

Anmeld

3. februar 2012

Broberg

Vi har været af sted til scanning i dag (17+2) og puha det her baby halløj bliver dyrt, for skal starte helt forfra med indkøbene. Det bliver en dreng denne gang og drenge navne har vi ikke snakket om, da vi var af den stærke overbevisning at det blev en pige (Lea) igen. 

Anmeld

3. februar 2012

projekt-ønskebarn

STORT tillykke, dejligt med en af hver  selvom det bliver lidt dyrere 

Anmeld

4. februar 2012

Broberg

projekt-ønskebarn skriver:

STORT tillykke, dejligt med en af hver  selvom det bliver lidt dyrere 

Tak tak Ja jeg tænker også det bliver dejligt med en af hver, den skal bare lige synke helt ind. Godt jeg ikke fik købt den fine fine lilla barnevogn jeg har fået et godt øje til.

Anmeld

4. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ja det skal du nok blive lykkelig for . Hi hi kender det kender jeg godt . Man bliver købesyg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.