(juni) underlige spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

SaNiNa

Ja så er de kommet... har hele tiden lyst til is eller syltetøjsmader med hindbærsyltetøj... Har ellers ikke rigtig haft nogel underlige vaner jo har under hele graviditeten skulle have min ½L mathilde kakao den blå hver morgen ellers var min dag bare ødelagt med opkast.

Er oppe ved en 1-3 tiden og natten for at få min en lille natmad så nu er der lavet sandwiches som ligger i køleskabet, så jeg ikke osse skal stå og lave den om natten...

hvad med jer har i nogle underlig vaner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

vanessa

Nej....det har jeg ikke rigtig haft......
Jeg spiser alt ....pu-ha der kommer meget nedså jeg har slet ikke behov for at spise om natten..sover heldigvis igennem....

Kan se du skal have en dreng...tillykke....

vanessa..

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

Nej....det har jeg ikke rigtig haft......
Jeg spiser alt ....pu-ha der kommer meget nedså jeg har slet ikke behov for at spise om natten..sover heldigvis igennem....

Kan se du skal have en dreng...tillykke....

vanessa..

Tak...

Ja vi skal have en lille dreng og iih vor jeg glæder mig, vi var ude og købe lidt blåt tøj igår... det er så dejlig at kunne sætte farve på nu...

Anmeld

17. marts 2009

Stumpen

Jeg har siden dag 1 haft STOR lyst til vandmelon!!! Hvilket ikke har være skide nemt at opdrive på denne årstid, MEN i weekenden købte jeg en i netto!!!! Jeg var da i himmelen
Men ellers har der ikke været noget som jeg bare skulle have..

Det var meget værre dengang med Mathilde, der var det skifevis chokolade, appelsiner og en tng mere jeg hungrede efter...

Anmeld

17. marts 2009

vanessa

ja det er dejligt at endelig kunne købe noget...til lille bebs...
Jeg har fået så meget tøj af svigermor...så jeg ikke lige selv har det store behov...men det jo dejligt...

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

ja det er dejligt at endelig kunne købe noget...til lille bebs...
Jeg har fået så meget tøj af svigermor...så jeg ikke lige selv har det store behov...men det jo dejligt...

har sørme lige kommet til at købe noget mere tøj idag tror der er ved at være tøj så han kan have 4 sæt på hverdag i en hel uge

syntes bare det er så hyggelig at kunne købe noget med farve på... men vi har osse fået meget med rabat på der var 30% på name it i babysam i odense idag så det købte vi jo osse lige lidt...

og så fik jeg en kæmpe is HIHI

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Jeg har siden dag 1 haft STOR lyst til vandmelon!!! Hvilket ikke har være skide nemt at opdrive på denne årstid, MEN i weekenden købte jeg en i netto!!!! Jeg var da i himmelen
Men ellers har der ikke været noget som jeg bare skulle have..

Det var meget værre dengang med Mathilde, der var det skifevis chokolade, appelsiner og en tng mere jeg hungrede efter...

åååårh vandmelon det er osse bare super lækker det er bare en skam de skal være så dyre på denne tid af året...

Anmeld

17. marts 2009

Stumpen

Sanne skriver:

åååårh vandmelon det er osse bare super lækker det er bare en skam de skal være så dyre på denne tid af året...

Med min lyst, så er prisen fuldstændig lige meget

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Med min lyst, så er prisen fuldstændig lige meget

helt sikkert

Anmeld

18. marts 2009

Ambrosius

Jeg er helt syg med chokolade.. Ikke lige den mest sunde tendens, men skal have bare lidt hver dag=) Ellers tænker jeg ikke på andet.
Lidt underlig fornemmelse at chokolade kan styre ens liv på den måde=)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.