Kjoleprøvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja det er egentlig et latterligt spørgsmål, men hvor meget tøj må/skal man have på, når man skal prøve brudekjoler. Jeg har lige født og vil bl.a. ikke risikerer mælk på kjolen, hvis de nu "forlanger" at man skal prøve de stropløse uden bh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Lærke20.08.2011

det er helt op til dig :-)

du kan sagtens prøve budekjoler med/uden strop med din bh på :-)

hvis du vælger en brudekjole uden strop skal du vel også ha en stropløs bh på indenunder ? så giver det er ok billede af hvordan kjole vil sætte på dig til den store dag, du kan jo også bare gemme stropperne væk i kjolen den dag på prøver så du kun har noget på de mælefyldte babser.. :-)

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ja det er egentlig et latterligt spørgsmål, men hvor meget tøj må/skal man have på, når man skal prøve brudekjoler. Jeg har lige født og vil bl.a. ikke risikerer mælk på kjolen, hvis de nu "forlanger" at man skal prøve de stropløse uden bh..

Tror ikke de forlanger du skal prøve en kjole uden BH..

Jeg prøvede kjoler, gemte vi bare BH stropperne i siderne, så man ikke kunne se den..

Når du så har fundet den det skal være og i skal til at rette til, er det en god ide at have den BH på som du skal have på til brylluppet, så de kan se helt præcis kan se hvor meget eller hvor lidt der skal rettes til..

Plus det er en god ide at tage høje sko med ind og prøve også.. så får man et bedre helheds indtryk... (det vidste jeg nemlig ikke 1 gang jeg var afsted )

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Tror ikke de forlanger du skal prøve en kjole uden BH..

Jeg prøvede kjoler, gemte vi bare BH stropperne i siderne, så man ikke kunne se den..

Når du så har fundet den det skal være og i skal til at rette til, er det en god ide at have den BH på som du skal have på til brylluppet, så de kan se helt præcis kan se hvor meget eller hvor lidt der skal rettes til..

Plus det er en god ide at tage høje sko med ind og prøve også.. så får man et bedre helheds indtryk... (det vidste jeg nemlig ikke 1 gang jeg var afsted )

Tak for tippet.. jeg kan bare ikke gå i højhælet sko, så det bliver ikke aktuelt

Anmeld

2. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Du kan bare komme, som du er...! Der er ingen krav til påklædning m.m.

Held og lykke med kjoleprøvningen

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tak for tippet.. jeg kan bare ikke gå i højhælet sko, så det bliver ikke aktuelt

Duede/dur heller ikke til stiletter.. Men fandt nogle med en lille fin hæl ;-)

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Duede/dur heller ikke til stiletter.. Men fandt nogle med en lille fin hæl ;-)

Jeg kan kun gå i flade sko pga for kort achille scene (staves?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.