tegnblødning og rigtig ondt i højre og venstre side..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.301 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

MissTas

Ja, her da jeg stod op for en halv times tid siden blødte jeg lidt efter at have været på toilettet..

Her efterfølgende har jeg fået ondt i højre og venstre side af maven.. føles som sidestik bare gange 5.. sådan en lidt underlig fornemmelse.

Den føles ind imellem helt spændt, dog mest i siderne hvor det gør ondt..er i uge 38 (37+2) - 19 dage til termin..

andre der har oplevet lign.? eller hvad kan de kraftige form for "sidestik" skyldes ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Mor til Ella

MissTas skriver:

Ja, her da jeg stod op for en halv times tid siden blødte jeg lidt efter at have været på toilettet..

Her efterfølgende har jeg fået ondt i højre og venstre side af maven.. føles som sidestik bare gange 5.. sådan en lidt underlig fornemmelse.

Den føles ind imellem helt spændt, dog mest i siderne hvor det gør ondt..er i uge 38 (37+2) - 19 dage til termin..

andre der har oplevet lign.? eller hvad kan de kraftige form for "sidestik" skyldes ?

Tja, eller tegn på en snarligt begyndende fødsel

Bare det var mig

Anmeld

2. februar 2012

LilyMarleen

MissTas skriver:

Veer måske, hvis det også er tegnblødning du har

Anmeld

2. februar 2012

LilyMarleen

Lollo1987 skriver:

Bare det var mig

Ja jeg er da heller ikke det fjerneste misundeligt.. Hahha

Eller det kunne måske godt være at jeg var det..

Anmeld

2. februar 2012

MissTas

Lollo1987 skriver:

Bare det var mig

Håber jeg sådan.. kunne virkelig være dejligt at hun snart skulle se dagens lys og være i vores arme

Anmeld

2. februar 2012

MissTas

LilyMarleen skriver:

Veer måske, hvis det også er tegnblødning du har

aner ikke om det er tegnblødning.. da jeg tørrede mig var der bare blod med på papiret, sådan lidt lyserødt/rødlig blandet med lidt slimet .. ja undskyld beskrivelsen.. men plukveer/veer føles vel ikke helt som meget kraftige sidestik, eller ?

Anmeld

2. februar 2012

Mor til Ella

MissTas skriver:

Håber jeg sådan.. kunne virkelig være dejligt at hun snart skulle se dagens lys og være i vores arme

Det kan jeg godt forstå, vil nu selv gerne lige overstå sidste arbejdsdag lørdag.

MEN så er jeg også klar

Anmeld

2. februar 2012

MissTas

LilyMarleen skriver:

hehe .. håber godtnok snart der sker noget hvert fald

Anmeld

2. februar 2012

Mor til Ella

LilyMarleen skriver:

Tja jeg er hvertfald misundelig

Anmeld

2. februar 2012

MissTas

Lollo1987 skriver:

Det kan jeg godt forstå, vil nu selv gerne lige overstå sidste arbejdsdag lørdag.

MEN så er jeg også klar

jeg har gået hjemme siden uge 18 pga gener gennem hele graviditeten.. så det er ved at være hårdt synes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.