Kan man få en uro med sugekop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

LykkeB

Hej piger.. 

Nu er vi ved at være klar med de sidste ting, inden baby melder sin ankomst  I går fik jeg købt en puslepude, som skal ligge ude på badeværelset, hvor vi har et langt bord, der hænger i med vasken. Den er der fin plads til, men da vi ikke har plads til et rigtig puslebord, vil jeg gerne gøre det ekstra hyggeligt, da det også ser lidt "nøgen" ud. Jeg vil vildt gerne finde en uro, med sugekop, som jeg kan sætte på fliserne derude, vi har ret højt til loftet, så det ville også se mærkeligt ud at hænge en uro oppe i loftet. Er der nogen der ved om man kan få sådan en uro overhovedet? - og hvor kan den købes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

LykkeB

Er der slet ingen der ved om man kan få sådan en uro? Har søgt på nettet og synes ikke jeg kan finde noget

Anmeld

2. februar 2012

Isabella_mor

kan du ikke finde en uro du selv kan montere en sugekop på ??

Anmeld

2. februar 2012

LykkeB

isabellamor skriver:

kan du ikke finde en uro du selv kan montere en sugekop på ??

Jo, det kunne jeg selvfølgelig godt prøve

Anmeld

22. februar 2012

Mussen2

LykkeB skriver:

Hej piger.. 

Nu er vi ved at være klar med de sidste ting, inden baby melder sin ankomst  I går fik jeg købt en puslepude, som skal ligge ude på badeværelset, hvor vi har et langt bord, der hænger i med vasken. Den er der fin plads til, men da vi ikke har plads til et rigtig puslebord, vil jeg gerne gøre det ekstra hyggeligt, da det også ser lidt "nøgen" ud. Jeg vil vildt gerne finde en uro, med sugekop, som jeg kan sætte på fliserne derude, vi har ret højt til loftet, så det ville også se mærkeligt ud at hænge en uro oppe i loftet. Er der nogen der ved om man kan få sådan en uro overhovedet? - og hvor kan den købes? 

Det kunne jeg virkelig også bruge. Anden nægter at skrue i gipsloftet. Vi har puslepladr to steder. På 1. Sal løste jeg problemet ved at sætte en fiskelinie op mellem en lampe og en bjælke, så mankunnehænge noget i den, men det er ikkeenmulighed nedenunder, så jeg hører gerne omhvad i andr har gjort og om du har fundet en uro med sugekop

Anmeld

22. februar 2012

LykkeB

Mussen2 skriver:

Det kunne jeg virkelig også bruge. Anden nægter at skrue i gipsloftet. Vi har puslepladr to steder. På 1. Sal løste jeg problemet ved at sætte en fiskelinie op mellem en lampe og en bjælke, så mankunnehænge noget i den, men det er ikkeenmulighed nedenunder, så jeg hører gerne omhvad i andr har gjort og om du har fundet en uro med sugekop

Nej, jeg har stadig ikke fundet nogen uro med sugekop. Leder stadig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.