Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Mor her måtte ty til seng og dyne allerede kl 21:20 igår, efter at have sovet i en halv time på sofaen.. Mon det er hårdt pludselig at skulle op 5:30 igen?? haha
Mor her måtte ty til seng og dyne allerede kl 21:20 igår, efter at have sovet i en halv time på sofaen.. Mon det er hårdt pludselig at skulle op 5:30 igen?? haha
Hahahahahahahahaha ... du har lige beskrevet 97% af alle mine hverdagsaftner
Min mor siger, det er nu vi kan mærke vi er blevet forældre: Dagen starter tidligt og natten ligeså. Vi skal huske at nyde det, for lige om lidt er de teenagere og så sover vi slet ikke i 6-8 års tid
Får 3 år siden var jeg fyldt af social samværd og hyggelige aftner i det københavnske aftenliv. Skal lige love for det er slut nu
Jonatansmor skriver: Hahahahahahahahaha ... du har lige beskrevet 97% af alle mine hverdagsaftner Min mor siger, det er nu vi kan mærke vi er blevet forældre: Dagen starter tidligt og natten ligeså. Vi skal huske at nyde det, for lige om lidt er de teenagere og så sover vi slet ikke i 6-8 års tid Får 3 år siden var jeg fyldt af social samværd og hyggelige aftner i det københavnske aftenliv. Skal lige love for det er slut nu
An&Jo skriver: haha.. jeg er lige startet op i skole igen, efter 2 måneder ca, så det var sq hårdt at komme op igår, og idag ligeså..
haha.. jeg er lige startet op i skole igen, efter 2 måneder ca, så det var sq hårdt at komme op igår, og idag ligeså..
fnis ... der kommer morgener hvor du ønsker din dyne ville æde dig
Det skønt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128