øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

tabte barnet i lørdags, skal til lægen i morgen og have det bekræftet... puha det er trist.... har bare været så ked.. men heldigvis var jeg ikke mere end knap 7 uger henne.
vi må prøve igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Cris

Åh, jeg er meget ked for dine vejne. Jeg ved at det ikke hjælper at sige, men måske var der mening med det og den næste bliver en rask baby! Godt at du stadig har behodt lyst til at prøve igen

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre!!! Går selv og er bange for at jeg er ved at miste mit Så føler med dig!!! Det er ikke sjovt!!!

Anmeld

17. marts 2009

Mca<3

Det er jeg ked af at høre Stakkels jer .. Har selv prøvet det ,,,, Det skete jo nok pga noget var galt med fosteret og det hjælper altid lidt at tænke sådan ,,,, God vind ,,

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

det er jeg da rigtig ked af at hører...

kæmpe til dig fra mig

Anmeld

17. marts 2009

Mathilde

Det er jeg virkelig ked af at høre! Jeg har ikke selv prøvet det, men det må være rigtig hårdt.
for at du hurtigt bliver gravid igen.

Stortfra Mathilde

Anmeld

17. marts 2009

DK

ØV!!

Hvor er det synd for dig og din lille familie

Anmeld

17. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

tak alle sammen, hvor er i søde.
vi har fået talt om det, og ved at der var en mening med det, så vi prøver igen om en måneds tid...

Anmeld

17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Føler med dig, har selv mistet et barn i 7.uge, det er bestemt ikke sjovt og det kan gøre NAS! Håber I har heldet med jer i næste måned!!! Kram herfra

Anmeld

17. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Føler med dig, har selv mistet et barn i 7.uge, det er bestemt ikke sjovt og det kan gøre NAS! Håber I har heldet med jer i næste måned!!! Kram herfra

tak, ja det er grimt...
jeg fik af vide at jeg sku vente til efter min næste mens med at blive gravid..knap to måneder er lang tid, når man ikke ved hvor hurtigt man bliver gravid igen.j fik du også den besked og hvor hurtigt blev du gravid igen? hvis jeg må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.