Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår mærkede i liv for første gang??? Ihhh kan næsten ikke vente med at mærke min lille prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har mærked liv i lidt over en uge nu i staten bare boblen det er stado bobler bare mere kraftig men i går var det som støre puf i maven fik et cjok til at state med sss er uge 16-0 i dag
IH det var tidligt. Så kan det jo komme hvert øjeblik. Glææææder mig som et lille barn juleaften til at mærke min prinsesse <3
tror vis det er første gang man er grevid går der et par uger mere før man rigtig mærker liv, mener jeg mærked liv første gang jeg var grevid i uge 21 først sss men det er heldig vis såååå forskelig for vær pason sss
Ihhh glæder mig Tak for alle jeres svar
projekt-ønskebarn skriver: Hvornår mærkede i liv for første gang??? Ihhh kan næsten ikke vente med at mærke min lille prinsesse
Wow det var dejligt tidligt Jeg går i 17. Uge på mandag og har ingenting mærket andet end ligamentsmertet, av. Mange siger at det første liv mærkes ligesom bobler? Jeg aner nemlig ikke hvad jeg skal mærke efter men når det kommer, er man nok ikke i tvivl Glæder mig ihvertfald.
Uhh det er længe siden jeg mærkede liv første gang. Allerede i uge 13 mærkede jeg "lillesøster" og nu er der så stille det meste af dagen og liv nat / morgen
Hov kom vidst til at svare på dette i min anden tråd hvor du også har citeret. Meget træt . Men som skrevet så håber jeg at jeg snart mærker hende. Glæder mig ihvertfald meget og tænker tit hvordan det mon føles. Det bliver dejligt <3
Jeg er førstegangsgravid, og har også mærket liv Startede for 2-3 uger siden, at jeg var lidt i tvivl om det var hende Men efter kønsscanningen, hvor jordemoren sagde hvor sparkene ville ramme, er jeg ikke længere i tvivl Mærker hende ikke hele tiden, men hvert fald hver dag indtil videre Skøøønt og er 16+2 idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128