Billed spam, Noah December-Januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Maria-s

Ja I får lige max billede-spam af Noah som lovet

(ku ikke vælge bare få ud. Men det er jo ikke noget nyt!..... )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

CA

FLOTTE billeder af en virkelig sød dreng! 

Hvordan gør du ham så skarp og slører baggrunden? Mener vi har samme kamera, men mine blir ikke så gode som dine. 

Anmeld

2. februar 2012

Maria-s

Carina87 skriver:

FLOTTE billeder af en virkelig sød dreng! 

Hvordan gør du ham så skarp og slører baggrunden? Mener vi har samme kamera, men mine blir ikke så gode som dine. 

Jeg har et andet objektiv end det standard der følger med (altså som ekstra). Det er rigtig godt til portrætter og lignende. Det er faktiske det billigste man kan få mener jeg. ca 900 kr i fx elgiganten

Anmeld

3. februar 2012

Sofia

Hvor er han sød. Sikken fin flyverdragt

Anmeld

5. februar 2012

CA

Maria-s skriver:

Jeg har et andet objektiv end det standard der følger med (altså som ekstra). Det er rigtig godt til portrætter og lignende. Det er faktiske det billigste man kan få mener jeg. ca 900 kr i fx elgiganten

Endnu en ting, der skal spares op til Flotte er billederne i hvert fald! 

Anmeld

5. februar 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Hvor er han sød. Sikken fin flyverdragt

Hehe ja jeg ved godt det er "pigefarver"/en pigeflyverdragt. Men vi skulle bruge en asap og dette var den eneste der lige kunne fås fat i. Men det vigtigste er jo også at han holder varmen

Anmeld

6. februar 2012

DK

Vildt flotte billeder! Og vildt lækker unge! Uhh han bliver sørme også stor!

Jeg synes ikke flyverdragten er pigefarvet, jeg tænkte derimod: nææææ den er smart, sådan en vil jeg også ha (altså til Richard, ikke?).

Anmeld

6. februar 2012

Kit

Vildt gode billeder og sikke en charmebøf.

Jeg tænkte ikke over det med flyverdragten og måtte scrole op igen - den er ikke piget og han bærer den flot. 

Anmeld

6. februar 2012

piadas

Du skulle aldrig have sagt det med flyverdragten, for ingen af os lagde åbenbart mærke til det, før du selv gjorde os opmærksomme på det!

Jeg synes, den er fin, og den kan da sagtens gå til en dreng!

Fine billeder - jeg bliver vildt misundelig på jeres kameraer, hver gang jeg ser, hvor fede billeder I tager med dem!

Anmeld

7. februar 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Hehe ja jeg ved godt det er "pigefarver"/en pigeflyverdragt. Men vi skulle bruge en asap og dette var den eneste der lige kunne fås fat i. Men det vigtigste er jo også at han holder varmen

Jeg havde slet ikke tænkt over at det var en pige flyverdragt, jeg synes den er rigtig fin! Har bestemt at vi skal have en Didriksons til Alfred næste vinter, vi har en jakke derfra nu, og den er så god i kvaliteten! Men ikke det pæneste design.. Måske fristes jeg alligevel til at satse på en pæn en i stedet nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.