5 måneders opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Ka+Ma=Be

5 måneders opdatering! 

Ja, nu jeg er igang, kan jeg jo ligeså godt forsætte! høhø

Barnets navn Barnets alder Nuv. vægt +vægt Nuv. længde +længde tøj str Bruger

Benjamins opdateringer kommer om en uges tid, når jeg har målt og vejet ham oppe ved sp'erne  Hans 5 måneders helbredsundersøgelse er blevet rykket to uger, så de tal ville jeg ikke bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

lykkelige-mor

Katte87 skriver:

5 måneders opdatering! 

Ja, nu jeg er igang, kan jeg jo ligeså godt forsætte! høhø

Barnets navn Barnets alder Nuv. vægt +vægt Nuv. længde +længde tøj str Bruger

Benjamins opdateringer kommer om en uges tid, når jeg har målt og vejet ham oppe ved sp'erne  Hans 5 måneders helbredsundersøgelse er blevet rykket to uger, så de tal ville jeg ikke bruge

Betinna. 5mdr 5dage.  8160g +5kg  68cm +18cm lykkelige-mor

Anmeld

2. februar 2012

lykkelige-mor

lykkelige-mor skriver:

Betinna. 5mdr 5dage.  8160g +5kg  68cm +18cm lykkelige-mor

bruger i tøj 68-74

Anmeld

6. februar 2012

Kofoed.

Jeg er snart træt af, at min sp kommer når hun er noget og en halv måned, men ak, det går nok, så er hendes tal bare de "yngste" hver måned De kommer på torsdag

Anmeld

6. februar 2012

Jemion

Navn: Noah-Elias. Alder: 5 mdr og 0 dage nuv. Vægt: 9000 gram + vægt: 5670 gram nuv. Længde: 70,5 cm + længde 19,5 cm  str tøj: 74/80 brugernavn: jemion 

Anmeld

6. februar 2012

Mira0911

Jeg får ikke besøg af sp så meget mere, hun først igen om lidt under 2 mdr... Så jeg kan ikke rigtig være med på mål, længde osv osv... 

Anmeld

7. februar 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg er snart træt af, at min sp kommer når hun er noget og en halv måned, men ak, det går nok, så er hendes tal bare de "yngste" hver måned De kommer på torsdag

Har i ikke åbent hus hos SP'en? Det har vi i hvert fald - og de "bor" 100 meter fra mig, så jeg smutter bare over og vejer ham selv hehe.

Men derudover er der jo 5 måneders undersøgelse hos lægen! Det bliver de også vejet og målt 

(og deeejligt med kusinen til lille ana .) 

Anmeld

7. februar 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg får ikke besøg af sp så meget mere, hun først igen om lidt under 2 mdr... Så jeg kan ikke rigtig være med på mål, længde osv osv... 

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme om i andre skal uploade tal hehe. Men som jeg lige skrev til Kofoed, så er der jo en 5 måneders undersøgelse hos lægen! Der bliver de også målt og vejet.

Og hvad med åbent hus hos jeres sundhedspleje, har i ikke det i Jylland?

Anmeld

7. februar 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Har i ikke åbent hus hos SP'en? Det har vi i hvert fald - og de "bor" 100 meter fra mig, så jeg smutter bare over og vejer ham selv hehe.

Men derudover er der jo 5 måneders undersøgelse hos lægen! Det bliver de også vejet og målt 

(og deeejligt med kusinen til lille ana .) 

nej det har vi som sagt ikke her i byen og der er lidt langt ind til kolding. Men lægens vægt er jo anderledes, men ja.

Ja, vi glæder os også meget, det er deres nummer to og sidste, så det bliver da spændende

Anmeld

7. februar 2012

Mira0911

Katte87 skriver:

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme om i andre skal uploade tal hehe. Men som jeg lige skrev til Kofoed, så er der jo en 5 måneders undersøgelse hos lægen! Der bliver de også målt og vejet.

Og hvad med åbent hus hos jeres sundhedspleje, har i ikke det i Jylland?

Har ikke hørt noget om åbent hus med sp'erne her i min region... 

Sidst jeg var inde og få Lina vaccineret sagde lægen at 5 mdr's turen kun er vaccine og intet andet... Jeg har ikke lige været inde og kigge nærmer på de tjek... Måske jeg lige skulle det... Puuh, mener også min den store skal til et 3 års tjek... Kan ikke huske det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.