Det er vel ikke en helt dårlig ting, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

MaybeBaby

4xGreve skriver:

Hold da op hvor er de n flot....

Ja, bliver nødt til at holde vejret, når jeg ser den for 120. gang de sidste 2 timer! Åh, så hårdt det er at være forelsket i noget, man ikke har behov for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Hey, der er jo skuddag her d. 24. Der må kvinder fri til deres mænd

Det får jeg nok ikke meget ud af hah. Ej han ved at jeg er klar, når han er! Så må jeg hellere lade være med at presse mere på

Anmeld

1. februar 2012

MaybeBaby

MortilElias2010 skriver:

Den er fantastisk!  

Og de smukkeste kvinder har former, husk lige på det (skrevet af en der ligner et siv og alle dage har! SUK.)

Og nej hvor er den bare wow! Kan ikke siges nok!

(Og tak for beskrivelsen af din venindes omskiftelige forparti, ej hvor lød det bare skægt og så den smiley efterfølgende!) Ha ha et tiltrængt grin  herhjemme ved en sur mand, der opfører sig tændergnidende!

Ja, den tager helt pusten fra mig. Også bare at vide at den er i str. Mette!

Men du skulle have set billederne  Selv mænderne der jo nok kan lide en stor barm korsede sig. SÅ er den gal! Og værst var det billede, hvor hun grådigt og direkte fra fad (læs: direkte fra den flotte krystal vandkande) bællede vand, mens håret mest lignede noget, der ved et uheld havde siddet fast i en foodprocessor - OG SÅ MED UDSIGT FRA A-F af hendes H-bryster! Mon hun troede det var hendes polterabend?

Dumme mand! Giv ham en kasse øl at sove på!

Anmeld

1. februar 2012

MaybeBaby

StephanieJ skriver:

WAUW!!!!

Yes ma'me, Look and weep!

Anmeld

1. februar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Det får jeg nok ikke meget ud af hah. Ej han ved at jeg er klar, når han er! Så må jeg hellere lade være med at presse mere på

Jeg jokede med det for 4 år siden, og der sagde han ret hurtigt, at det ikke var kvindens job - Men hvis manden ikke magter opgaven, så må vi vel tage over?

Anmeld

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Jeg jokede med det for 4 år siden, og der sagde han ret hurtigt, at det ikke var kvindens job - Men hvis manden ikke magter opgaven, så må vi vel tage over?

Sådan har vi det også her hjemme! Men så må de jo tage sig sammen! Jeg har også talt bryllup i mange år SUK!

Anmeld

1. februar 2012

Ayasmor

Nøjs hvor er den bare så FLOT!!!!

Anmeld

1. februar 2012

MaybeBaby

Ayasmor skriver:

Nøjs hvor er den bare så FLOT!!!!

Det er jo dét, jeg siger Overvejer at give mig den selv i en: "Tak fordi du er til" gave!

Anmeld

1. februar 2012

Ayasmor

MaybeBaby skriver:

Det er jo dét, jeg siger Overvejer at give mig den selv i en: "Tak fordi du er til" gave!

do it..

Anmeld

1. februar 2012

norenberg

MaybeBaby skriver:

Den er altså også vildt flot og så er den jo sat næsten 3000 kr ned lige nu og fri fragt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.