Marsvinbur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

grinny

Efter lang tid søgen på alverdens bure er jeg kommet frem til at jeg vil lave et selv. Så kommer det også til at passe bedre ind med resten af møblerne

Men jeg skal bruge en helt almindelig hvis reol, men de steder hvor jeg har søgt, har jeg kun kunne finde reoler med en dybde på 30 cm. og jeg vil gerne op på i hvert fald 50 cm. 

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

JeNoVa

Smart, vil du så bare lægge den ned og lave huller, så den kan rende fra rum til rum?

Anmeld

1. februar 2012

grinny

JeNoVa skriver:

Smart, vil du så bare lægge den ned og lave huller, så den kan rende fra rum til rum?

Nej, vil have den til at stå op og så der bliver 4-5 etager, men jeg vil købe to reoler så de får en lang etage

Anmeld

1. februar 2012

JeNoVa

grinny skriver:

Nej, vil have den til at stå op og så der bliver 4-5 etager, men jeg vil købe to reoler så de får en lang etage

Smart!

Anmeld

2. februar 2012

Peanut

grinny skriver:

Efter lang tid søgen på alverdens bure er jeg kommet frem til at jeg vil lave et selv. Så kommer det også til at passe bedre ind med resten af møblerne

Men jeg skal bruge en helt almindelig hvis reol, men de steder hvor jeg har søgt, har jeg kun kunne finde reoler med en dybde på 30 cm. og jeg vil gerne op på i hvert fald 50 cm. 

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde det henne?

Hvad med sådan nogle aluminiumsstel som man ofte bruger til at sætte akvarier/terrarier på? Dem kan man jo lave i den længde og højde man ønsker  Også skal du jo bare  selv sætte siderne i.

Anmeld

2. februar 2012

grinny

Peanut skriver:

Hvad med sådan nogle aluminiumsstel som man ofte bruger til at sætte akvarier/terrarier på? Dem kan man jo lave i den længde og højde man ønsker  Også skal du jo bare  selv sætte siderne i.

Det lyder smart, må lige undersøge sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.