Jer med katte og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Mom2012

Vi har to dejlige katte. Jeg har gået og tænkt på at vi skal have en vugge som kan hænge i loftet, både i stuen og soveværelset. Bare så misserne ikke skulle lægge sig ned til baby.
Men jeg ved ikke om det er nødvendigt?

Har i gjort noget anderledes, eller bare haft baby i liften i tremmesengen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

FamilenStorm

Ann87 skriver:

Vi har to dejlige katte. Jeg har gået og tænkt på at vi skal have en vugge som kan hænge i loftet, både i stuen og soveværelset. Bare så misserne ikke skulle lægge sig ned til baby.
Men jeg ved ikke om det er nødvendigt?

Har i gjort noget anderledes, eller bare haft baby i liften i tremmesengen?

Hejsa

Vi har også 2 katte..

Vi satte tremmesengen og vuggen op ca 2 mdr før jeg skulle føde, så de kunne vænne sig til at de var der og ikke måtte hoppe der op..

Vi havde lender vuggen, med den der himmel til, i starten satte vi den fast med klemmer omkring vuggen så de ikke kunne hoppe op til hende... Men de var slet ikke interreseret i at hoppe op..

Så da hun voksede ud af vuggen kom hun bare i tremmesengen uden forbehold, eller hvad man kan sige..

Så efter hun blev født har vi aldrig haft problemer med at de er hoppet op til hende..

Anmeld

1. februar 2012

Mom2012

FamilenStorm skriver:

Hejsa

Vi har også 2 katte..

Vi satte tremmesengen og vuggen op ca 2 mdr før jeg skulle føde, så de kunne vænne sig til at de var der og ikke måtte hoppe der op..

Vi havde lender vuggen, med den der himmel til, i starten satte vi den fast med klemmer omkring vuggen så de ikke kunne hoppe op til hende... Men de var slet ikke interreseret i at hoppe op..

Så da hun voksede ud af vuggen kom hun bare i tremmesengen uden forbehold, eller hvad man kan sige..

Så efter hun blev født har vi aldrig haft problemer med at de er hoppet op til hende..

Tak for svar!
Det er nok bare det vi skal sørge for at gøre, så de vænner sig til det! Godt at høre i ikke skulle "kæmpe" meget for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.