Lille update herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Var til special læge idag, for at snakke om fødsel - pks og mine muligheder...

Vi venter med at tage endelig beslutning til at det akutte team fra psyk afd har været herude og snakke med mig og de kommer her på mandag... Så har fået en tid igen hos hende special læge igen i start marts.

Hun ville også gerne scanne lillepigen og her i 27+6 er hun 1078 g, hun mente ikke at hun ville få en fødselvægt på over 3000 g. Dertil kunne hun se at hun ikke har det klassiske baby look, men meget mere piget udseende. Lange ben og slank, ligesom frederic og frederic havde heller ikke noget baby lokke da han kom ud. 

Skal til jm i morgen så er spændt på hvad hun skyder hende til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

2721

Håber alt kommer til at gå som du ønsker og at psyk teamet kan hjælpe dig.Stort kram til dig søde, er så imponeret over at du fik sagt hvordan du havde det med tingene

Anmeld

5. februar 2012

Puslingen skriver:

Håber alt kommer til at gå som du ønsker og at psyk teamet kan hjælpe dig.Stort kram til dig søde, er så imponeret over at du fik sagt hvordan du havde det med tingene

Tak....

Havde jo fået et brev om at de havde flyttet med jm tid fra 9.10 og til kl 13.00...

Men har fået en helt ny jm, som har med sårbare mødre at gøre og hun har derved langt mere tid til hver enkelt konsultation end en normal jm har. Så vi sad og snakked i over 1 time, det var super - men også hårdt...

Hende jm har stort set allerede lavet planen. Hun mener at det aller bedste er et pks, da hun er bange for at jeg når tid er slet ikke vil presse hende ud - fordi hun skal blive derinde hvor hun stort set passer sig selv. Også at de ikke kan give 110% for at de  ikke skal kigge - pille - undersøge mm dernede. Dertil hvor mange dage på barsels afd og senere på storken, hvor der begge steder vil være fast hjælp til både det fysiske bleskift og de psykiske bleskift.. Det at bearbejde både at lære at vaske hende ordenligt og de billeder af plejefar der altid skulle vaske mig dernede...

Så nu må vi se på mandag, hvad det akutte mobile team kan hjælpe og gøre...

Anmeld

5. februar 2012

2721

Det lyder til At være en rigtig god jm du har fået dig, hvor er det bare dejligt Håber det kommer til at hjælpe dig og lille pigen med at komme god fra start. Er så imponeret over din styrke og vilje som gør at du er i stand til at række ud og bede om hjælp

Anmeld

5. februar 2012

Puslingen skriver:

Det lyder til At være en rigtig god jm du har fået dig, hvor er det bare dejligt Håber det kommer til at hjælpe dig og lille pigen med at komme god fra start. Er så imponeret over din styrke og vilje som gør at du er i stand til at række ud og bede om hjælp

Hende jm spurgte også om jeg altid kunne snakke sådan om de ting, næ - men er nød til det, for denne gang gælder det et andet menneske og ikke kun mig selv..

Glæder mig så slet ikke til de kommer i morgen og det de vil snakke om - ved det kommer til at gøre ondt langt ind... 

Ligeledes at jeg ikke aner hvordan det ser ud fra i morgen, hvor de har været og hvad planen derefter er mht dem...

Også bange for at blive stemplet eller lign. men prøver samtidig at sige til mig selv at de har set og snakket med en del andre som mig - før mig..

Anmeld

5. februar 2012

2721

Det kan jeg godt forstå. Det må være enormt hårdt at skulle sætte ord på alle de ting der er sket og som jo er enormt svære at snakke om.Er sikker på at de forstår at det eneste du ønsker er at være en fantastisk mor for jeres kommende datter og det at du allerede nu er i stand til at sætte hende før dig selv kan kun tale til din fordel plus du jo er en fantastisk mor for Frederic.

Anmeld

5. februar 2012

Puslingen skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det må være enormt hårdt at skulle sætte ord på alle de ting der er sket og som jo er enormt svære at snakke om.Er sikker på at de forstår at det eneste du ønsker er at være en fantastisk mor for jeres kommende datter og det at du allerede nu er i stand til at sætte hende før dig selv kan kun tale til din fordel plus du jo er en fantastisk mor for Frederic.

Det håber jeg også de kan se/høre - så mon ikke der er håb? 

Har bestemt mig for at de skal se vores hjem som det ser ud til daglig og ikke et klinisk rent hjem. At det godt må se ud som om her bor nogen og at der er barn i huset..

Syntes det virker så urealstisk at gøre komplet hovedrent, fordi de kommer - lidt lige som en facade at sætte op...

Og tak...  

Anmeld

5. februar 2012

2721

Det er jeg sikker på de gør! Hvor er din mand i det her? Støtter han dig i din beslutning?Jo det er jeg helt enig i, tror også de ville vide det ikke var et realistisk billed. Så er helt enig med dig i de tankerKrydser finger for at det bliver et vellykket møde

Anmeld

5. februar 2012

Puslingen skriver:

Det er jeg sikker på de gør! Hvor er din mand i det her? Støtter han dig i din beslutning?Jo det er jeg helt enig i, tror også de ville vide det ikke var et realistisk billed. Så er helt enig med dig i de tankerKrydser finger for at det bliver et vellykket møde

Han er på arbejde...

Fik ham det fortalt sidste aften, endelig... Og meget er blevet lettere derefter. Han har altid været der for mig 400% og som han sagde, så tog det mig også 1½ år bare at fortælle om min barndom og de ting...

Meget faldt også på plads i hans 'verden'... Alle de ting jeg går til nu her og som jeg ikke gjorde med frederic. At jeg havde svært ved at få lagt det karteter ved pks, det havde han obseveret - men intet sagt...

Der er jo meget han har måttet sige farvel til, ved at være sammen med mig... Mht krops kontakt mm. 

Anmeld

5. februar 2012

2721

Dejligt han støtter op omkring dig og at du har fået fortalt ham detTror dig det vel være et stort plus hvis han også er med til nogle ad ting sådan at de kan møde ham og han kan vise at han er der og kan hjælpe og støtte dig og at han er en god ressource i forhold til jeres kommende datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.