Sally-Slingshot skriver:
Hej smukke kvinder
Jeg planlægger at tage den Pædagogiske assistent uddannelse og jeg tænker at der kan snige sig en graviditet ind i midten eller slutningen.. Er der nogle af jer der har erfaringer med denne eller SOSU uddannelsen og barsel? Hvordan forløb det? Hvor meget manglede I da I gik på barsel, hvad havde I fuldført (tænker skole og praktikperioder) og hvornår kom I tilbage og færdiggjorde resten - Sprang I på et hold der var nået så langt som jer eller noget helt 3?
Håber der er nogle der har lyst til at dele ud af deres oplevelser
Med venlig hilsen
Caroline.
Jeg er godt nok ikke på de 2 studier, men læser til pædagog og er pt på barsel. Jeg gik fra midt i 5. semester, så mangler lidt over et år af min uddannelse.

(et halvt års praktik og lidt over 6 mdr. skole)
Jeg holder et års barsel (Fordi jeg kan) og starter så op igen til oktober hvor jeg så bare falder ind i en ny klasse og færdiggør mit studie. Synes det har været en god løsning for mig, da jeg får lidt pause væk fra skolen, samtidig med at jeg har nået at få et barn i en relativ ung alder (23)
Synes du skal lytte til hvad du selv brænder mest for at gøre, men husk på at ingen kan sige hvor lang tid det tager før man er gravid

- Min graviditet var ikke planlagt, men fortryder på ingen måde at det skulle ske midt under mit studie. Er kun glad for det kom under studie, da der jo alligevel ikke rigtig er til at få arbejde for tiden, så har jeg lige et år længere at løbe på
Anmeld