(marts) Uro i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har bare så meget uro i kroppen her til aften. Jeg gik ellers igang med, at se en film i tv, men efter 45 min kunne jeg ikke holde ud, at sidde stille og se den.

Jeg er træt og ville rigtig gerne gå i seng for, at læse. Men jeg ved der sker det samme som i går - sover efter 5 min. hm hm hm. Ikke fedt, at sove kl. 21.

Kender I andre til det??

/ Katja 39+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Mca<3

Jeg er konstant træt men har også meget uro i kroppen ,,, sover så skidt ... Måske du er ved at sove på forskud

Anmeld

16. marts 2009

MoarHvidovre

Det må det være - problemet er bare, at jeg er lige så træt dagen efter

I nat var jeg kun oppe 5 gange for, at tisse. Nogen gange trykker babyen så meget, at man tror, at det kommer et helt vandfald og så kommer der 10 dråber, hm hm hm

Anmeld

17. marts 2009

Mca<3

Årh ja det kender jeg det med at det trykker på blæren og man render hele tiden .. Øv hvor det svinger med min søvn , i perioder sover jeg hele tiden og andre slet ikke .. har sovet 4 timer i nat ,, Fuldstændig bombet ..

Anmeld

17. marts 2009

MoarHvidovre

Øv - 4 timer - det var godt nok ikke meget

Jeg har sovet fra 22.30-6.10 - kun afbrudt af 3 gang toilet-besøg Fantastisk. Det var ikke engang vores søn der vækkede os, han har for engangsskyld sovet HELE natten

Som kom vi på uge 39+5

Kh.
Katja

Anmeld

17. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Øv - 4 timer - det var godt nok ikke meget

Jeg har sovet fra 22.30-6.10 - kun afbrudt af 3 gang toilet-besøg Fantastisk. Det var ikke engang vores søn der vækkede os, han har for engangsskyld sovet HELE natten

Som kom vi på uge 39+5

Kh.
Katja

Morsomt man kan komme dertil hvor man syntes en nat har været god når den kun har været afbrudt at 3 toilet besøg .... Altså ..

Anmeld

17. marts 2009

MoarHvidovre

Ja, nu du siger det, ha ha ha

Anmeld

17. marts 2009

Diana...

Hmm måske et dumt spørgsmål men hvorfor står der marts forand?

Knus Diana

Anmeld

17. marts 2009

MoarHvidovre

Jeg tror måske, at det er fordi, at jeg har oprettet indlægget og jeg har termin i marts måned. Jeg har også spekuleret over det og det var det eneste logiske jeg kunne komme på

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg tror måske, at det er fordi, at jeg har oprettet indlægget og jeg har termin i marts måned. Jeg har også spekuleret over det og det var det eneste logiske jeg kunne komme på

Nåå hmm smart det må være noget nyt.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.