Hvordan sover jeres barn på 7 måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

th

Jeg er ved at blive skør i hovedet over at min søn ikke vil sove om natten,

I går var kl. 23 inden han faldt i søvn og da kl. var 2.02 græder han, jeg ammer ham, han falder i søvn, og vil ligge ham tilbage i hans egen seng, han vågner og skriger og sådan bliver det ved indtil kl. 3.12 hvor jeg opgiver og tager ham med ind i vores seng, der falder han i søvn i løbet af 5 min.

derefter vågner han kun 1 gang indtil kl. 7.30.

men hvordan kan det være han ikke vil sove ved sig selv mere?

normalt er jeg oppe og amme 3-4 gange på en nat, og dette vil jeg meget gerne stoppe med.

Hvordan ser jeres nat ud?

og hvad for de at spise inden de kommer i seng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Sillebob

th skriver:

Jeg er ved at blive skør i hovedet over at min søn ikke vil sove om natten,

I går var kl. 23 inden han faldt i søvn og da kl. var 2.02 græder han, jeg ammer ham, han falder i søvn, og vil ligge ham tilbage i hans egen seng, han vågner og skriger og sådan bliver det ved indtil kl. 3.12 hvor jeg opgiver og tager ham med ind i vores seng, der falder han i søvn i løbet af 5 min.

derefter vågner han kun 1 gang indtil kl. 7.30.

men hvordan kan det være han ikke vil sove ved sig selv mere?

normalt er jeg oppe og amme 3-4 gange på en nat, og dette vil jeg meget gerne stoppe med.

Hvordan ser jeres nat ud?

og hvad for de at spise inden de kommer i seng?

Åh ven, først lige en Det er så hårdt når de små bare ikke vil sove. 

Min den yngste er også 7 mrd og han sover heller ikke særligt godt, men han vil til gengæld ikke ligge i vores seng

Vores nat ser sådan ud:

I seng kl 18.30-19 - får flaske

Vågner ca kl 01 - får flaske

Og så vågner han ellers hver time indtil kl 5 hvor vi står op 

Håber virkelig bare at det er en periode de skal igennem! Men søde, sker der noget ved at han sover i jeres seng ? Jeg mener, hvis I bare får sovet ??

Held og lykke herfra

Kram

Anmeld

1. februar 2012

th

Sillebob skriver:

Åh ven, først lige en Det er så hårdt når de små bare ikke vil sove. 

Min den yngste er også 7 mrd og han sover heller ikke særligt godt, men han vil til gengæld ikke ligge i vores seng

Vores nat ser sådan ud:

I seng kl 18.30-19 - får flaske

Vågner ca kl 01 - får flaske

Og så vågner han ellers hver time indtil kl 5 hvor vi står op 

Håber virkelig bare at det er en periode de skal igennem! Men søde, sker der noget ved at han sover i jeres seng ? Jeg mener, hvis I bare får sovet ??

Held og lykke herfra

Kram

sådan ser vores nat også ud hvis jeg ikke tager ham ind.

problemet er at kæresten fylder en del i sengen og det gør vores dreng også, så der er næsten ikke plads til mig, selvom vi har en dobbeltseng. så må ligge på siden hele natten og det kan jeg ikke, da jeg har dårlig ryg. og han vil kun sove i senge hvis jeg er der.

så nu har vi snakket om at hvis det ikke bliver bedre må kæresten tage sofaen i stuen, så alle kan få sovet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.