den første barnevogn !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Mogensen&Peanot

heej alle sammen ..

jeg vil høre om der er nogle der kender siden :

www.flip-flap.dk ??

hvad synes i om den ? - jeg elsker at , man kan få barnevogn (m.m.) i lige det look man godt kan li' .. og jeg synes det er virker billigt .. men er der evt. nogle herinde der kender det og ved hvad kvalitet det er ?? og hvad synes i om prisen ??

VH Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Trine89

Mogensen&Peanot skriver:

heej alle sammen ..

www.flip-flap.dk ??

hvad synes i om den ? - jeg elsker at , man kan få barnevogn (m.m.) i lige det look man godt kan li' .. og jeg synes det er virker billigt .. men er der evt. nogle herinde der kender det og ved hvad kvalitet det er ?? og hvad synes i om prisen ??

VH Sabrina

Jeg ved der er lavet flere tråde om den hjemme side herinde, så hvis du søger lidt på det oppe i højre hjørne kan du helt sikkert finde noget om det.. 

Umildbart har jeg kun hørt positiv om dem

Anmeld

1. februar 2012

Levi&LilysMor

Mogensen&Peanot skriver:

heej alle sammen ..

www.flip-flap.dk ??

VH Sabrina

synes også de er flotte, men købte ikke den slags alligevel, vi endte med en odder, fordi de derinde er combi vogne...

Anmeld

1. februar 2012

Pigent

Mogensen&Peanot skriver:

heej alle sammen ..

www.flip-flap.dk ??

VH Sabrina

Jeg kender ikke vogne, men synes de ser fine ud 

Det er jo kombi vogne så liggemålet er ikke så langt + de må ikke bruges dagpleje. Hvis i bor i lejlighed eller inde i byen ville en kombi vogn være smart. 

Anmeld

8. februar 2012

BabyMama2

Vi skal nok have en derfra, der er da også barnevogne?

Men den vi skal have er sort med hvide blomster bagpå 

Anmeld

8. februar 2012

Miss Church

VanessaSparre skriver:

Vi skal nok have en derfra, der er da også barnevogne?

Men den vi skal have er sort med hvide blomster bagpå 

Hmm nej de er da alle sammen kombi-vogne. Men de er super fine! Kunne godt finde på at købe sådan en, når det bliver tid til det 

Anmeld

8. februar 2012

BabyMama2

Hehe nå okay

Men er den så god nok til baby? for de er ikke så store og de vokser meget hurtigt de kære børn :s 

Anmeld

8. februar 2012

Miss Church

VanessaSparre skriver:

Hehe nå okay

Men er den så god nok til baby? for de er ikke så store og de vokser meget hurtigt de kære børn :s 

Hmm ja det er jo lige det. Jeg oprettede på et tidspunkt en lignende tråd og der var erfaringen hos mange, at den hurtigt blev for lille. Jeg har overvejet at invistere i en kombi-vogn alligevel og så måske købe en brugt barnevogn, når bebs ikke kan være der mere. Man kan jo stadig bruge den som klapvogn

De er bare sååå fine 

Anmeld

8. februar 2012

BabyMama2

Ja det er de, og der hører mange ting med til den inkl. autostol  

Anmeld

8. februar 2012

Silas&Mille

Jeg kender ikke mærket, eller har i hvert fald ikke nogen erfaringer med dem.

Men da vi lige er blevet forældre til en lille pige og i forvejen har en dreng på 13 måneder, regner vi med at investere i deres tvillingevogn, da det gør det noget nemmere at have dem begge med rundt.

Har umiddelbart også kun kunnet finde positiv omtale af deres vogne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.