Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJa må da lige dele min stolthed med jerJeg har syet et sæt babysengetøj. Syntes virkelig det er blevet godt.Hvis ikke i rigtig kan bedømme farven, så er det lille med en lidt mørkere lilla til de bitte små blomster der er påPå pudebetrækket har jeg lavet den fold der holder på puden, ligesom på voksnesengesæt.På dynen er der trykknapper (5 stk.)Her er lige en tre billeder af mit mesterværk hehe.Kram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sejt!! Du er da bare totalt kreativ handywoman
Du er da bare rigtig dygtig, det er blevet flot
tanja. skriver: Hvor er det fint
Hvor er det fint
taark
NNL skriver: Sejt!! Du er da bare totalt kreativ handywoman
Det er da lige det jeg er
hehe er super glad for detOg ved du hvad jeg skal lige om lidtJeg skal ud og købe puslebord sammen med Jan
Joyce skriver: Du er da bare rigtig dygtig, det er blevet flot
Tusind tak
Kruse90 skriver: Det er da lige det jeg er hehe er super glad for detOg ved du hvad jeg skal lige om lidtJeg skal ud og købe puslebord sammen med Jan
Årh hvor lækkert Vi har et stort skrivebord stående, som Jesper skal lave en forhøjning med en plade til, som puslepuden kan ligge på. Håber da også snart vi kan komme igang med det
Hvor er det flot. Så er det man ville ønske man selv var kreativ.
MariaJ skriver: Hvor er det flot. Så er det man ville ønske man selv var kreativ.
HVor er du sødJeg troede slet ikke jeg kunne finde ud af det, men hvad søren det gik jo meget smertefrit og var faktisk skide nemtSå jeg blev positivt overrasket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128