Det nye madkoncept

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

st

Ja, i dag var så dagen hvor vi skulle starte med den nye madordning. Det var helt mærkelig at køre hjem fra jobbet i dag, uden at vide hvad man skulle hjem og lave til aftensmad.
Men i dag stod den på pangasius filét med dampede grøntsager, marineret i soya og hvidløg med kartofler i ovnen. Super duper nemt at lave, selvom det i mine ører lød meget fint. Men det smagte bare dejligt. Uha, selv Madsen luprede det i sig med stor fornøjelse. Det var dejligt at se, og det var en fornøjelse at lave. Det tog 35 min, som opskriften lovede mig.
Det var alt i alt en meget anbefalelsesværdig middag.

Denne uge står også på paprikagryde, kalkun et eller andet som jeg har glemt, grøntsagsoksekød med kartoffelmos og det sidste har jeg glemt.

Men indtil videre har det været godt. Så glæde jer, hvis ordningen kommer i nærheden af jer.

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Stumpen

Jeres aftensmad i går lød bare rigtig godt, må jeg ikke nasse opskriften??
Og godt at høre at I ikke er skuffet.. Må simpelthen være skøn at være fri for at tænke på den -kedelige- aftensmad hver dag, men at der i stedet er nogen der har taget beslutningen for en
Anja...

Anmeld

17. marts 2009

3rollinger

Saa groen er jeg. Men det er ikke pga kvalme som ikonet men pga misundelse. Jg er hamrende misundelig. Ikke nok med at maden lyder laekker, det er ogsaa nemt og spaendende. Det er simpelthen da bare det bedste initiativ i vores aktuelle samfund. Jeg er sikker paa at de vil faa stor success.

Koeber du det bare for en uge af gangen engang imellem naar du har lyst, eller melder man sig til for laengere tid?

Knus
st

Anmeld

17. marts 2009

st

Hej Anja, jeg skal nok lige få skrevet opskriften ind. Det var lige til at gå til.

st, som lige har lidt hjemmearbejde inden sengetid.

Anmeld

17. marts 2009

st

Man melder sig til som en permanent ordning. Så kan man vælge til og fra fra uge til uge, hvis man skal noget, eller lige vil holde en pause. De trækker beløbet en gang om ugen, dagen efter leveringen, så det er lige til.

Det er virkelig lækre grøntsager man får. Sprøde og lækre. Det er ikke som dem jeg plejer at finde i netto og fakta.

Skulle du også have opskriften st ?

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.