...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

NoName

Hej tøser...

Synes det er lidt af en videnskab at blive gravid...
Der er mange ting der skal passe sammen før det lykkes...
Alt skal foregå på præsis det rigtige tidspunkt før det kan lykkes... bare det at prøve og regne sig frem til det rigtige tidspunkt, kræver en cand. alt uddannelse...
Hvordan finder man ud af hvornår man har æl efter ppille stop???
(- har læst at den ikke altid kommer med det samme...)

Er der andre end mig der har det sådan...

// Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Bonnie83

Hej Majken,

Jeg er helt enig! Det er svært!
Jeg er også lige stoppet med prevention for lidt under 3 uger siden. Jeg tog dog ikke p-piller men havde en p-stav i armen. Jeg har oprettet en tråd om samme emne (P-stav? Gravid uden mens??) men desværre har kun en svaret mig. Mit spørgsmål går også på at der jo kan gå flere måneder før jeg får min menstruation og hvornår pokker har jeg så æl:-)?!

Den eneste måde du rigtig kan vide det på er jo og købe en hel masse æl test. Det har jeg gjort, men så kan vi risikere at tage en æl test hver dag i laaang tid og det kan gå hen og blive lidt dyrt...

Og så hjælper det ikke at jeg har set Mission Baby programmet, der fortæller hvor svært og usandsynligt det er at blive gravid...specielt fordi jeg nu lige fylder 26 om lidt og så er ovre i en anden grupper med meget dårligere odds.

I sidste ende tror jeg vi skal tage det som det kommer og ikke tænke for meget over det. Så kommer det til at tage overhånd og man bliver frustreret.

Men al held og lykke til dig Majken, dejligt at skrive lidt med en der er i 'samme' båd.

Knus Bonnie.

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Ved du hvad Jeg har aldrig regnet på noget som helst eller taget æl-tests mm ... Smed pillerne sørgede for at have sex hver 2 dag ca i mellem 2 mens perioder ... Er gravid med nr 3 og er blevet gravid ret hurtigt ,,, Har aldrig tænkt så meget over det ... Så god vind ,,,

Anmeld

18. marts 2009

Cris

Nogle gange skal man slappe af, synes jeg. Du smider p-pillerne og så forsætter I med jeres almenlige liv. Nogle gange kan det tage flere måneder, så kan du begynde at tænke på ÆL. Men der er nogle sker der med det samme på de mest mærkelige tidspunkt. Hvis du starter fra dag 1. at regne og gør dig stresset, så sker der, at du bliver bare frustreret hver gang du får din mens. Giv din krop en chance til at blive gravid uden at gøre så meget for det og så kan du stille og rollig undersøge alt mulig andet. Jeg håber, at det lykkes snart for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.