Sygemelding.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

CaWi

Ja fra i dag af går jeg så hjemme  Lægen ville allerede have sygemeldt mig for lidt over 14 dage siden, men jeg sagde bare, at nu ser vi lige tiden an, og om ik andet så kunne jeg jo "bare" gå ned i tid.

Det er nu bare ikke rigtig en mulighed med mit job, så nu har jeg masser af tid til at pleje maven, og komme på plads med baby værelset.

Bækkenløsning er noget fanden har skabt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

NNL

Åh, stakkels dig Det man hører om bækkenløsning er bestemt ikke noget, der lyder sjovt...

Men jeg håber virkelig for dig det hjælper at gå hjemme, så du bedre kan klare dagen uden for stor smerte. Rigtig god bedring i hvert fald.

Anmeld

1. februar 2012

sofiell89

Sender dig et stort .. Ved udemærket godt hvordan det er .. Har selv været sygemeldt siden 1/12 med bækkenløsning.. Lige pt er det så slemt at jeg dårligt nok kan komme op af sofaen uden hjælp.. Mit bliver værre dag for dag..

Anmeld

1. februar 2012

Kruse90

årrh nej hvor er det bare slet ikke retfærdigt
Øv.
Håber ikke det bliver værre end det er

Kram Carina og lillepigen

Anmeld

2. februar 2012

CaWi

Et eller andet sted føler jeg det bare som lidt af en fallit erklæring. Ved godt at mange døjer med det. Men det er jo altid naboen, man går jo ik selv og regner med at skulle fejle noget. Ih det er så øv

Anmeld

2. februar 2012

JH12

Stakkels dig.. Det skulle ikke være sjovt, men det er godt der bliver passet på dig, også skal du bare prøve at passe på dig selv!

Det er bestemt ikke en fallit erklæring, det kunne ske for hvem som helst..

Jeg håber ikke det bliver værre  og rigtig god bedring!

Anmeld

2. februar 2012

DinNabo

Ej for noget øv. Føler med jer alle, der døjer medsådan noget i løbet at graviditeten. Jeg har heldigvis været forskånet for det værste.

Knus anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.