Så starter jeg :D Hep hep hep

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

M&N

Jeg tog jo 10 kg på under min graviditet, som så ikke blev til noget (det er en anden sag...)

Men nu vil jeg springe ud i NUPO, og kan se der er mange delte meninger, men nu vil jeg altså prøve.

Så inden længe 1-3 dage, så modtager jeg, og så må vi se om jeg kan tabe mit mål inden 8 uger

Hep hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

M&N

Slet ikke nogen som vil heppe med mig??? 

Anmeld

1. februar 2012

Mom2012

Det kan du tro! HEP HEP HEP!!!

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Ann87 skriver:

Det kan du tro! HEP HEP HEP!!!

hvor du sød, tusind tak 

Anmeld

1. februar 2012

bobbles

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg tog jo 10 kg på under min graviditet, som så ikke blev til noget (det er en anden sag...)

Men nu vil jeg springe ud i NUPO, og kan se der er mange delte meninger, men nu vil jeg altså prøve.

Så inden længe 1-3 dage, så modtager jeg, og så må vi se om jeg kan tabe mit mål inden 8 uger

Hep hep hep

HEP HEP HEP HEP  

har kun rosende ord til nupo, startede på nupo den 1 dec sidste år der startede jeg på 89,7 kg og vejer nu 76 kg så jeg er super glad for det

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Frøken Christiansen skriver:

HEP HEP HEP HEP  

har kun rosende ord til nupo, startede på nupo den 1 dec sidste år der startede jeg på 89,7 kg og vejer nu 76 kg så jeg er super glad for det

Tak for heppet 

EJ hvor lækkert altså og tillykke med det. 1 dec, har det ikke været hårdt med alt det julemad osv?? Hehehe.. Det er da super flot!

Jeg skal selv være igang i 8 uger, altså 2 måneder, og jeg håber jeg kan smide de 10 kg hvertfald, så jeg kan komme ned på min gamle vægt som jeg havde da jeg blev gravid..

Men jeg vil gerne ned på 55 kg  

Anmeld

2. februar 2012

bobbles

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak for heppet 

EJ hvor lækkert altså og tillykke med det. 1 dec, har det ikke været hårdt med alt det julemad osv?? Hehehe.. Det er da super flot!

Jeg skal selv være igang i 8 uger, altså 2 måneder, og jeg håber jeg kan smide de 10 kg hvertfald, så jeg kan komme ned på min gamle vægt som jeg havde da jeg blev gravid..

Men jeg vil gerne ned på 55 kg  

nej synes ikke det var hårdt julen er jo hvad man gør den til, vi har været til 2 julefrokoster, også ellers jule aften og nytårs aften ellers rørte jeg intet juleslik, lige bortset fra jule aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.