2 gange blødning og spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . Jeg fik sat spiral op for 6 mdr side.  Pletblødte i starten, som jo var normalt. Fik også min menstruation. Har ikke oplevet kraftigere menstruation. Fra den 26 til den 29 januar havde jeg kraftig blødning og for første gang i lang tid menstruation smerter . Nu i dag bløder jeg igen . Det skal siges at min menstustion kom en uge for tidligt og var kort. Min cyklus ligger på ca 26 dage. Er det noget I har oplevet. ? Bruger kobberspiral . Kvinderne i min familie har problemer med underlivet. Altså min mor, mormor , min moster og min mors kusines datter . Jeg er 22 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Zafir

Dengang jeg havde kobberspiral havde jeg blødning 3 ud af 4 uger om måneden Blødte aaaaaaltid... ARGH.

En uges tid dog kraftigt, som sikkert har været reel mens.

Men hvis I har problemer med underlivet, er det nok ikke verdens bedste prævention.

Snak med din læge om det

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Dengang jeg havde kobberspiral havde jeg blødning 3 ud af 4 uger om måneden Blødte aaaaaaltid... ARGH.

En uges tid dog kraftigt, som sikkert har været reel mens.

Men hvis I har problemer med underlivet, er det nok ikke verdens bedste prævention.

Snak med din læge om det

Har aldrig været generet af spiralen . Er glad for den. Har været på p-piller engang . Går ikke med mig og hormoner. Puha, det var mange gange . Tak for dit svar

Anmeld

1. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Har aldrig været generet af spiralen . Er glad for den. Har været på p-piller engang . Går ikke med mig og hormoner. Puha, det var mange gange . Tak for dit svar

P-piller/hormoner og mig går heller ikke.

P-ring har jeg dog haft gode erfaringer med, fordi hormonet er lokalt. Nu er jeg bare færdig med at få børn, så jeg afventer sterelisation.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

P-piller/hormoner og mig går heller ikke.

P-ring har jeg dog haft gode erfaringer med, fordi hormonet er lokalt. Nu er jeg bare færdig med at få børn, så jeg afventer sterelisation.

Nåh okay . Det var en stor beslutning, at lade sig sterilisere, ? Held og lykke til .

Anmeld

1. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Nåh okay . Det var en stor beslutning, at lade sig sterilisere, ? Held og lykke til .

Nix. Faktisk tværtimod, men det har jeg skrevet i andre tråde

Nu håber jeg at komme hurtigt til, så det skulle være overstået med udgangen af feb.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Nix. Faktisk tværtimod, men det har jeg skrevet i andre tråde

Nu håber jeg at komme hurtigt til, så det skulle være overstået med udgangen af feb.

Jamen håber det går dig godt så

Anmeld

1. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Jamen håber det går dig godt så

Mon ikke det er jo ikke raketvidenskab vi er ude i

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Mon ikke det er jo ikke raketvidenskab vi er ude i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.