øko-miraklet, 6+5 (2. barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

otlitrom

MaybeBaby skriver:

Hurraaaa... Palæ-mave. *Der klappes i de små tykke hænder!*

Jeg tror den første tilbygning allerede er på vej Kan vi finde noget der er større en palæ at sammenligne med Det er nok alle de pølsehorn jeg har spist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

blomst84

Guuuuuuuuuud Kitty er du gravid wauw og 1000 gange tillykke med, glæder mig til at følge dig (igen) hvor er det dog fantastisk, efter den lange kamp i havde for at få Boas

Anmeld

4. februar 2012

ooo

Ihhh, du ser jo altså bare så godt ud Kitty-Woo. Synes du har en vildt flot krop!

Anmeld

4. februar 2012

Alexander&Lærke

kitty skriver:

Taaak!

Jeg er spændt på at se, hvor hurtigt det går med nr. 2.. Indtil videre er der vist ikke meget at se. Men med Boas blev jeg KÆMPE, så det sker jo nok igen

smuk mave....

Det er slet ikke sikkert at du bliver ligeså stor hvis det nu er en lille pige som gemmer sig derinde

Jeg blev også kæmpe med min søn Alexander, men var slet ikke ligeså stor da jeg venetede Lærke i sommers, eller også sad det bare anderledes. Men anyways så er en gravid mave jo altid smuk

Og tilykke med den...

Anmeld

5. februar 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Jeg tror den første tilbygning allerede er på vej Kan vi finde noget der er større en palæ at sammenligne med Det er nok alle de pølsehorn jeg har spist

Uha, det lyder lovende for hvor maven er på vej hen - måske vi med den fesne vintertid, kan sige at du er ved at lave den første udbygning til det hvide hus?

Anmeld

5. februar 2012

Lotus86

Wow manner, din slanke gravide ål

Glæder mig til at følge din fine mave

Anmeld

6. februar 2012

businesstigger

Endnu en gang tillykke!!!

Med David syntes jeg at det meget hurtigere kunne ses end første gang. Men så stilnede det lidt af, så slut resultatet var nogenlunde det samme. Håber at scanningen går godt og det bliver spændende hvad den siger. Hvornår præcis Boas kan forvente at blive storebror, og vi andre kan forvente lyn og torden igen 

Anmeld

6. februar 2012

Sofia

SMUKT!

Glæder mig sådan til at følge dig!

Anmeld

7. februar 2012

Lou

Ej hvor er det bare vildt at du er blevet gravid naturligt... FEDT FEDT FEDT for jer!! Stort tillykke... skønt med mirakler!! 

Anmeld

7. februar 2012

Mira0911

Glæder mig til at følge dig søde Kitty! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.