Babyvilla 32+0 - hvor blir tiden af ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

LR85

Giraffen skriver:

Ja det gør jeg - jeg har lidt med lænden og ryggen og balderne og min kondi er ikke hvad den har været - men det er også fordi jeg stadig insisterer på at cykle, steppe, gå langt, gøre rent osv osv osv og så mærker man også tydeligt ens begrænsninger

Men jeg kan ikke klage når jeg stadig kan træne og arbejde og studere  

Hvordan går det med din mave  ?

hold da lige op, du er da totalt klar til a føde med den form du er i.. steppe, det er da mega aktivt.

Jeg har bare den lille dreng og mine daglige gåture og arbejdet der holder mig i en smule form.

Men jeg trives fuldstændig men er heller ikke så tungt belastede endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Giraffen

louiseandersen85 skriver:

hold da lige op, du er da totalt klar til a føde med den form du er i.. steppe, det er da mega aktivt.

Jeg har bare den lille dreng og mine daglige gåture og arbejdet der holder mig i en smule form.

Men jeg trives fuldstændig men er heller ikke så tungt belastede endnu.

det er dejligt at kunne trives i sin graviditet og isår når du har en dreng i forvejen, der helt sikkert nyder godt af ikke at skulle undvære sin mor i de måneder

Anmeld

1. februar 2012

LR85

Giraffen skriver:

det er dejligt at kunne trives i sin graviditet og isår når du har en dreng i forvejen, der helt sikkert nyder godt af ikke at skulle undvære sin mor i de måneder

ja tak er godt nok spændt på hva han sir til det.

vi har ret mange soveproblemer lige for tiden, sådan ude i 2-3 timer hver aften, og hvordan h****** gør man lige det med et spædbarn også...

men ja, må håbe det hele går lidt i ro snart.

Anmeld

1. februar 2012

Giraffen

louiseandersen85 skriver:

ja tak er godt nok spændt på hva han sir til det.

vi har ret mange soveproblemer lige for tiden, sådan ude i 2-3 timer hver aften, og hvordan h****** gør man lige det med et spædbarn også...

men ja, må håbe det hele går lidt i ro snart.

puha ja så er der nok at se til... men måske man er så heldig at finder en fælles rytme til den tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.