26+0 og hygge med photoshop :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

NNL

Så rundede jeg 26+0 (i går). Tiden går bare sååå stærkt nu! Men nyder hvert eneste spark i maven, også selvom det begynder at gøre ondt i ribbene og kræver at jeg skal tisse hele tiden

Men mavsen vokser heldigvis godt, det er så dejligt at se Ingen større gener endnu, dog en øm ryg og en vægtstigning på 11 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Nettemor

NNL skriver:

Så rundede jeg 26+0 (i går). Tiden går bare sååå stærkt nu! Men nyder hvert eneste spark i maven, også selvom det begynder at gøre ondt i ribbene og kræver at jeg skal tisse hele tiden

Men mavsen vokser heldigvis godt, det er så dejligt at se Ingen større gener endnu, dog en øm ryg og en vægtstigning på 11 kg

super godt billed

elsker også bare dit profil billed

Anmeld

1. februar 2012

NNL

nettemor skriver:

super godt billed

elsker også bare dit profil billed

Tusind tak, hvor er du sød Profilbilledet er dog fra uge 18, så det kunne nok godt trænge til en opdatering efterhånen

Anmeld

1. februar 2012

Nettemor

NNL skriver:

Tusind tak, hvor er du sød Profilbilledet er dog fra uge 18, så det kunne nok godt trænge til en opdatering efterhånen

ja men godt er det i hvert fald..

Anmeld

1. februar 2012

Gry91

Super flot billede!

Anmeld

1. februar 2012

Pige2009

Du er virkelig flot gravid

Anmeld

1. februar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Super flot billede! :i 

Vi følges virklig godt ad, jeg har også næsten taget 11 kg på og min maven er næsten på samme størrelse med din .. 

Anmeld

1. februar 2012

NNL

EKBJ skriver:

Super flot billede! :i 

Vi følges virklig godt ad, jeg har også næsten taget 11 kg på og min maven er næsten på samme størrelse med din .. 

Tak

Ja vi har jo også termin samme dag, så mon ikke vi vokser lige præcis som vi skal

Anmeld

1. februar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Tak

Ja vi har jo også termin samme dag, så mon ikke vi vokser lige præcis som vi skal

Der er alligevel stor forskel på hvordan graviditeten er ved hver kvinde så synes det er lidt sjovt  

Anmeld

1. februar 2012

MissBee

NNL skriver:

meget smukt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.