Go' morgen DK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Nadi

Nogen der så Go' morgen Danmark?? Vil bare lige høre om I havde en kommentar til emnet om det med hvordan man får hverdagen til at hænge sammen som mor og arbejdende idag? Jeg vil give dem ret i at vi skal ikke gå i panik og være bange for at tiden løber fra os mht karrieren (se bare Jennifer Aniston!), vi har jo forhåbentligt et langt arbejdsliv foran os. Og har hørt fra en pålidelig kilde at det er meget nemmere at få børn imens man læser. Nå ville egentlig gerne høre hvad I andre har at sige :) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Anja

Jeg så det :)

Jeg synes der ofte er to sider af samme sag. Hvis jeg havde mødt min mand tidligere, ville jeg da gerne have haft børn mens jeg læste. Der var mange på mit studie (lærerseminarium), der fik børn, og det så ud til, at de havde god tid til dem. Tilgengæld er jeg da nu glad for, at jeg oplevede andre ting inden de små poder kom og tog min tid :D
Jeg er glad for at jeg har fået rejst en del rundt i verden, og været "ung" med alt det der hører til.

Jeg er så nået at blive 31 inden jeg fik min første lille guldklump og det kan da godt ærge mig lidt, at jeg så er "gammel" når han skal i skole, konfirmeres osv. MEN sådan er det bare, og så gammel er jeg jo heller ikke - synes jeg selv 8D

Nu hvor jeg så har fået drengene, så slapper jeg bare helt af med det. Jeg skal nok nå det jeg vil karrieremæssigt, og jeg har jo masser af år til at gøre det. Det vigtigste for mig de næste år er helt klart mine børns trivsel. De bliver prioriteret over jobbet anytime !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.