Skoletaske til skolestart - hvilken slags???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Alexander071106sMor

Alexander skal starte i SFO 1.4, og så i 0. klasse efter sommerferien. Så vi skal bruge sommeren på at finde den perfekte skoletaske til hamJeg står ved valget mellem en LEGO eller en jeva - men ved ikke hvilken en der er bedst? Hvad ville i anbefale? Hvilken slags bruger jeres barn/børn? Hvad er godt og hvad er skidt? Søger gode og dårlige erfaringer, også på andre mærker evt...Mvh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Munder

Jeg ville klart anbefale Jeva. Det har vi lige købt til vores datter. Dem i vores omgangskreds der har haft Jeva har været rigtig glade for dem. De holder rigtig godt! Sjovt nok var det også det mærke min første skoletaske var, da jeg startede i skole for herrens mange år siden

Det er den mest ergonomisk korrekte taske. Bare du husker at købe  intermediate

Anmeld

1. februar 2012

Fanny Holbech

Der findes mange fine pusletasker, men vælg en der støtter godt.

Tag Jeres søn med ud og prøve så i får købt en der passer i størrrelsen og sidder godt på ham. Den skal også sidde godt når han strækker armene fremad og bukker sig forover (som hvis han skal cykle med den).

Udover det synes jeg at I skal lade ham selv være med til at vælge. Det er en stor ting at være ude og få lov at vælge sin første skoletaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.