Idas børnebibliotek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Karo

Jeg vil da lige vise et billede af min datter Idas "bibliotek".

Jeg fik ideen fra en amerikans hjemmeside og så fiik jeg sat manden i svig. Og hvis jeg selv skal sige det, syndes jeg det er super flot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Jonatansmor

Karo skriver:

Jeg fik ideen fra en amerikans hjemmeside og så fiik jeg sat manden i svig. Og hvis jeg selv skal sige det, syndes jeg det er super flot

Dét der er lige præcis det jeg har ledt efter til drengens værelse. Vi bor i taglejlighed, med skråvægge og jeg har bare tænkt, tænkt og tænkt over hvordan jeg skulle få lavet hygge ud af de (PI*** irriterende) skrå vægge.

Og så kommer du bare ind fra højre med ideen over alle ideer - og endda på en dag hvor kæresten er hjemme hele dagen!

Tak!

Anmeld

1. februar 2012

B&J

Ej sååå flot det er og super smart

Anmeld

1. februar 2012

Karo

Jonatansmor skriver:

Dét der er lige præcis det jeg har ledt efter til drengens værelse. Vi bor i taglejlighed, med skråvægge og jeg har bare tænkt, tænkt og tænkt over hvordan jeg skulle få lavet hygge ud af de (PI*** irriterende) skrå vægge.

Og så kommer du bare ind fra højre med ideen over alle ideer - og endda på en dag hvor kæresten er hjemme hele dagen!

Tak!

Jamen det var da så lidt.

"hylderne" er fra IKEA:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50152595/ og kan fås i 2 størrelser.

Anmeld

1. februar 2012

JJH

Super flot. god inspiration....

Anmeld

1. februar 2012

malo

Karo skriver:

Super god idé, vi har to sådanne hylder, men tror da jeg vil investere i lidt flere Tak for tippet

Anmeld

1. februar 2012

Christina.78

Er det muligt at få et close up bare på en af hylderne? Vil gerne se ideen lidt tættere på..synes når jeg kigger på linket til Ikea kommer der kun en tynd hylde frem??

Måske et projekt til vinterferien istedet for en tallerkenhylde

Og er det den tykke hylde du har valgt???

Anmeld

1. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

super fedt lavet...

elsker børnebøger især disney og astrid lindgren.....

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Kanon ide

Den må lige huskes til når der skal laves om inde på de små's værelse og måske også den stores i stedet for den han har

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

tioyv

Jonatansmor skriver:

Tak!

hej vil bare lige sige at de har også hylder til skråvægge i ikea..

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40168728/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.