Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lykke1981 skriver: have implantationsblødning, og ømme bryster ved evt graviditet??? Dumt spørgsmål måske, men er nybegynder.......Men jeg HAR ikke blødt og HAR ikke ømme bryster... Synes jeg har lidt kvababelse som om maden sidder helt oppe i halsen, niv, stik og muren i trussekanten, ondt i lænden. OG SÅ KAN JEG IKKE SMAGE SOVSEN TIL!!! Kan teste i weekenden, hvis mens ikke er kommet. fra lykke!! P.S Vil bare sige alle jer søde piger TAK for, at man ALTID kan komme med spørsgmål! Uden jer og jeres erfaringer, ville vi andre være ilde stedt! Så TAAAAAK!!
have implantationsblødning, og ømme bryster ved evt graviditet???
Dumt spørgsmål måske, men er nybegynder.......Men jeg HAR ikke blødt og HAR ikke ømme bryster...
Synes jeg har lidt kvababelse som om maden sidder helt oppe i halsen, niv, stik og muren i trussekanten, ondt i lænden. OG SÅ KAN JEG IKKE SMAGE SOVSEN TIL!!!
Kan teste i weekenden, hvis mens ikke er kommet.
fra lykke!!
P.S Vil bare sige alle jer søde piger TAK for, at man ALTID kan komme med spørsgmål! Uden jer og jeres erfaringer, ville vi andre være ilde stedt! Så TAAAAAK!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128