Så ramte jeg min termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Frk Mig

Jeps idag d 1/2-12 har jeg sq termin .. Men jeg har lige aftalt med Charlie at han lige venter med at komme ud .. For jeg har puttet Noah med feber ... så han må gerne lige være rask inden lillebror kommer ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

lailamik

Frk Mig skriver:

Jeps idag d 1/2-12 har jeg sq termin .. Men jeg har lige aftalt med Charlie at han lige venter med at komme ud .. For jeg har puttet Noah med feber ... så han må gerne lige være rask inden lillebror kommer ud ..

Ihhh spænnende Ville ønske det var mig der havde ramt termins dagen ... Men  for han så bliver derinde indtil storebror bliver rask 

Anmeld

1. februar 2012

Frk Mig

lailamik skriver:

Ihhh spænnende Ville ønske det var mig der havde ramt termins dagen ... Men  for han så bliver derinde indtil storebror bliver rask 

Mange tak .. Ja det kunne være dejligt ..

Anmeld

1. februar 2012

Nille-pigen

Så må vi da håbe at det hele kommer til at passe sammen men håber da også for dig at der snart sker noget

jeg selv er allerede nu mega utålmodig.. men det skyldes også at jeg intet kan, da jeg har svær bækkenløsning :/

Anmeld

1. februar 2012

Frk Mig

Nille-pigen skriver:

Så må vi da håbe at det hele kommer til at passe sammen men håber da også for dig at der snart sker noget

jeg selv er allerede nu mega utålmodig.. men det skyldes også at jeg intet kan, da jeg har svær bækkenløsning :/

Ja det kunne være dejligt .. Heldigvis er Noah's feber på retur igen .. så det er dejligt ..

Øv da .. det er da super træls med bækkenløsning .. det har jeg heldigvis været forskånet for begge gange .. men har virkelig ondt af dem som skal døje med det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.