Madforgiftning igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.428 visninger
7 svar
1 synes godt om
31. januar 2012

kimfrit

Madforgiftning igen, er 16+5 idag, og det er 3 gang jeg har madforgiftning. Denne gang har jeg dog vildt ondt i maven, men lægevagten ville lige se tiden an.

Jeg føler mig sulten men kan Inter hilde nede og jeg er bare så dårlig. Hvordan kan det værre jeg luge pludselig finder alt det dårlige mad, har aldrig haft det før i mit liv. Godt det ikke vare lang tid...

Når men det var bare lidt ynk fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Janni.

God bedring. Vildt at det er 3. gang du oplever det. Er det samme slags mad igen?

Anmeld

1. februar 2012

kimfrit

Janni. skriver:

God bedring. Vildt at det er 3. gang du oplever det. Er det samme slags mad igen?

Tak skal du have...

Det har faktisk været for 2 forskellige bager, som jeg aldrig handler i igen

Anmeld

1. februar 2012

Janni.

kimfrit skriver:

Tak skal du have...

Det har faktisk været for 2 forskellige bager, som jeg aldrig handler i igen

Kan jeg sørme godt forstå. Ihh hvor træls, håber du snart får det bedre igen.

Anmeld

1. februar 2012

Maise

hvis jeg fik for meget eller for usundt, specielt fedt mad da jeg var gravid, fik jeg diarre og kastede op. når man er gravid kan kroppen bare ikke altid tåle ædegilde sagde min læge. ved ikke hvad du har spist, men det er ikke unormalt at kroppen reagerer v. opkast og tyndskid når man er gravid.

Anmeld

1. februar 2012

kimfrit

Maise skriver:

hvis jeg fik for meget eller for usundt, specielt fedt mad da jeg var gravid, fik jeg diarre og kastede op. når man er gravid kan kroppen bare ikke altid tåle ædegilde sagde min læge. ved ikke hvad du har spist, men det er ikke unormalt at kroppen reagerer v. opkast og tyndskid når man er gravid.

Jeg er slet ikke en sukke grisstedet var nogle sandwich jeg fik det af og jeg spiser ikke meget, for lillepigen er åbenbart lidt lille, så jeg har bare været rigtig uheldig... 

Anmeld

1. februar 2012

kimfrit

Janni. skriver:

Kan jeg sørme godt forstå. Ihh hvor træls, håber du snart får det bedre igen.

Jeg har det allerede meget bedre idag tak

Anmeld

1. februar 2012

Janni.

kimfrit skriver:

Jeg har det allerede meget bedre idag tak

Det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.