13+0 med gæt på kønnet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Kay

HopinWishin skriver:

hihi.. en frækkert =)

Nej.. det skal være den helt store overraskelse..... Egentlig noget vi først har besluttet nu... Har ellers altid sagt jeg gerne ville vide det...

hihi der er jeg lige omvendt... har altid sagt vi ikke skulle vide det... men... ja nu vil vi gerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

ja det var skønt at se... et er at se hjerte... men når man først ser den boltre sig rundt... det var fantastisk

Dejligt at høre.

Anmeld

2. februar 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

ja så var det tiud til NF... det gik rigtig godt... alt så ud som det skulle... og vi bad om at fået et billed men fik 9  en riigtig sød dame der fortalte og svarede på alle vores spørgsmål...

tallet var 1:19178 (så vidt jeg husker) så det er fint

hun sagde at moderkagen lå fint til at jeg ville kunne mærke baby når den tid kommer...

den lå der inde og sparkede, vinkede, hoppede og drejede rundt... det var med at fange når den lå stille... det gjorde den et kort øjeblik med fingeren i minden hihi og det blev et super godt billed   en fotogen lille en...

og så spurgte hun om hun skulle komme med et kvalificeret bud på kønnet... og jo tak da

og hun sagde at det så meget ud til at det var en lille pige så nu glæder vi os til at se om hun har ret når vi når til MD

Super skønne billeder

Anmeld

2. februar 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Super skønne billeder

tak

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

Rigtig dejligt. Det er virkelig fine billeder

Anmeld

2. februar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Rigtig dejligt. Det er virkelig fine billeder

tak

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Kay skriver:

tak

Velbekomme

Anmeld

3. februar 2012

Clisolka

Tillykke med den veloverståede NF - og sikke nogle dejlige billeder i har fået med hjem 

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Tillykke med den veloverståede NF - og sikke nogle dejlige billeder i har fået med hjem 

ja de er rigtig dejlige... kan ikke lade være med at kigge på dem hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.