BeKids køredragt/flyverdragt 62/68 HELT NY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.769 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Kvist

Jeg har denne dejlige køredragt til at ligge som min søn ikke kan passe i år, derfor vil jeg gerne have den solgt da den ligger og fylder godt i skuffen..

Den er super lækker og utrolig blød, ALDRIG BRUGT, str. 62/68, den er fra BeKids.. Den sælges for 100 pp

Så er der ikke nogle af jer dejlige damer der vil hjælpe mig af med den??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Kvist skriver:

Jeg har to dejlige flyverdragter til at ligge som min søn ikke kan passe i år, derfor vil jeg gerne have dem solgt da de ligger og fylder godt i skuffen..

Den limegrønne er god men brugt, den fejler intet, brugt til et barn en vinter.. Det er en str. 68, fra MikkLine.. Sælges nu for 50 pp..

Den blå er super lækker, ALDRIG BRUGT, str. 62/68, den er fra BeKids.. Den sælges for 100 pp

Så er der ikke nogle af jer dejlige damer der vil hjælpe med af med dem??

er der huller eller pletter på den grønne?

Anmeld

31. januar 2012

Kvist

Oliver&Troia <3 skriver:

er der huller eller pletter på den grønne?

Nej, hverken huller eller pletter

Anmeld

8. februar 2012

Kvist

Hop op..

Anmeld

8. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Kvist skriver:

Hop op..

65,- inkl for den grønne

Anmeld

8. februar 2012

Kvist

Oliver&Troia <3 skriver:

65,- inkl for den grønne

Vi kan sige 70 inkl så er det din

Anmeld

8. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Kvist skriver:

Vi kan sige 70 inkl så er det din

nej jeg må hellere lade vær, har lige købt en i 68 til ham... synes bare det er en vildt fed farve den har... tror faktisk jeg har haft skrevet inde på dba.dk på den oz hehe

Anmeld

8. februar 2012

Kvist

Oliver&Troia <3 skriver:

nej jeg må hellere lade vær, har lige købt en i 68 til ham... synes bare det er en vildt fed farve den har... tror faktisk jeg har haft skrevet inde på dba.dk på den oz hehe

Det var da en skam, ville gerne have været af med den  Og ja det er nemlig en fed farve, ikke en man lige ser så tit.. Kan faktisk ikke huske om der er nogen der har skrevet på dba, men der er den hvertfald også til salg..

Anmeld

8. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Kvist skriver:

Det var da en skam, ville gerne have været af med den  Og ja det er nemlig en fed farve, ikke en man lige ser så tit.. Kan faktisk ikke huske om der er nogen der har skrevet på dba, men der er den hvertfald også til salg..

skriv en pb, må eje den er helt vild med farven, så kan jeg sætte den anden til salg....

Anmeld

9. februar 2012

Kvist

Oliver&Troia <3 skriver:

skriv en pb, må eje den er helt vild med farven, så kan jeg sætte den anden til salg....

Har sendt dig en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.