Mor er syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Sildensigne

Hejsa Alle sammen.

Først lige ros. Super glad for at jeg har fundet den her side. Er førstegangsgravid, og ved ikke ret meget om alt det der sker med min krop. Så super dejligt man kan læse jeres gode råd, og derfor lade være med at bekymre sig sådan hele tiden

Når nu til min tvivl.

Jeg er som sagt gravid (22 uge) Og er desværre gået hen og blevet temmelig meget forkølet og med alt hvad det indebære. Og man må jo stort set ikke røre noget som helst af der ku hjælpe lidt. Har drukket spandevis af the med honing, men syntes jeg efterhånden jeg er ved at blive desperat.

Nogen der måske har en mirakelkur det ku hjælpe mor, men ikke skade prinssesen.?

us og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Sildensigne

Slet ingen gode gamle husmoderråd?

Anmeld

16. marts 2009

Lise

Jeg har ingen råd udover kamillete og så at blive under dynen...

Hvad er det du ville tage hvis du ikke var gravid? Er du mere syg end "bare" forkølet?

God bedring!

Anmeld

16. marts 2009

Sildensigne

Så holder jeg bare til kamilieteen

Hvis jeg ikke var gravid så ville jeg spise nogle af de der halstabelleter. Har ufatteligt meget slim i halsen ( undskyld det giver et grimt billede) Men har fået at vide at jeg skal holde mig væk fra alt sådan noget.

Men jo jeg er bare godt gammeldags forkølet.

Tak

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

- skriver:

Hvad med vicks?

God bedring

Ja det ville jeg også sige... og så en masse te te te.... God bedring .....

Anmeld

16. marts 2009

heaven

jeg havde også en lidt træls forkølelse under graviditeten. Kunne godt komme igennem dagen, men natten var frygtelig, fordi jeg ikke kunne få luft. Min jm sagde at hun synes det var ok at jeg tog et pust zymelin til natten i hvert næsebor, så jeg kunne falde ordenligt i søvn. Det var nødvendigt i 3 dage, så var det ovre... Og min søn har ikke taget skade, mener dog altid det skal være i samråd med læge eller jm, og så selvfølgelig holdes på et minimum.

Jannie

Anmeld

16. marts 2009

fam.4xc

et ansigt damp bad, saltvands dråber til næsen og 2 panodil til natten - så burde du ku mærke bedring

Anmeld

16. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
fam.4xc skriver:

et ansigt damp bad, saltvands dråber til næsen og 2 panodil til natten - så burde du ku mærke bedring

Ja det vil jeg også sige. Og bare ligge under dynen. Og hvis du pudser næse meget er der vist et råd, som siger at man kan smørre næsen med margarine. Det står under gode råd

Anmeld

18. marts 2009

Sildensigne

Takker for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.