Så røg håret dælme.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

takker..

Det var faktisk ret surrealistisk at sidde der i stolen og glæde sig til en ny frisure en time efter beskeden om at hun sov ind, men er meget glad for resultatet..

Det kan jeg godt forstå.. nogen gange er det rart med lidt positivt ovenpå sådan en dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Skønne Jønne

Totalt lækker!!!! Pift pift

Jeg går selv og tænker over hvad jeg skal gøre med mit hår!!! Har været korthåret, men har nu fået noget længde til skulderne, men synes sq bare det bliver så hurtigt kedeligt

Men tror dog ikke at din frisure vil passe til mig som har ekstra kg på sidebenene og ikke helt samme hovedform øv øv...

Men det er satme fedt - og nej du lige ikke en lort!!!

Anmeld

31. januar 2012

An&Jo

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg synes også den gamle frisure var pæn til dig..
Men den her gør virkelig noget godt for din hovedform ,

mange tak..

Anmeld

31. januar 2012

An&Jo

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå.. nogen gange er det rart med lidt positivt ovenpå sådan en dag..

Det er det ja, så jeg har forkælet mig selv lidt idag..

Anmeld

31. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

Det er det ja, så jeg har forkælet mig selv lidt idag..

Anmeld

31. januar 2012

An&Jo

Skønne Jønne skriver:

Totalt lækker!!!! Pift pift

Jeg går selv og tænker over hvad jeg skal gøre med mit hår!!! Har været korthåret, men har nu fået noget længde til skulderne, men synes sq bare det bliver så hurtigt kedeligt

Men tror dog ikke at din frisure vil passe til mig som har ekstra kg på sidebenene og ikke helt samme hovedform øv øv...

Men det er satme fedt - og nej du lige ikke en lort!!!

Det er faktisk en frisure der passer til de fleste..

Hende frisøren der klippede mig, havde samme frisure, og hun var meget tyndere end mig, så har jeg en veninde der har lidt på sidebenene, og hun har også en lignende frisure, og de har begge forskellige ansigtsformer i forhold til mig, og det ser knaldgodt ud..

men ja, langt hår bliver hurtigt kedeligt, mit blev dog klippet af fordi det var ødelagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.