Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.baby.dk/debat/158332pi1/gr'aviditet/av---hvad-er-det.aspx
Jeg lavede en tråd tidlige ( se link ) og jeg måtte ringe til FG omkring 15.30 da jeg stadig havde meget ondt. De ville gerne have mig ind. Fik kørt CTG, undersøgt indvendigt etc. Jeg har små veer, de kan gå i sig selv eller udvikle sig til fødsel. Hvis de udvikler sig vil de ikke stoppe den da jeg er i uge 35.
De næste par dage står på ren afslapning, har højest sandsynligt stresset meget de sidste par dage... og det ved jeg er rigtigt.. flytning og firma + graviditet er ikke altid en god blanding.
Men nu er der styr på det. Har ro i kroppen og tager det som det kommer. Det klare vi nok det hele.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var godt du fik ringet
Håber lillefisen bliver der i et par uger endnu
AnnaKJ skriver: Det var godt du fik ringet Håber lillefisen bliver der i et par uger endnu
Ja det var slet ikke så dumt Håber bestemt også han bliver derinde et par uger endnu, er trods alt det bedste.
_-Kathrine-_ skriver: Godt du ringede så...!Er I klar hvis det skulle ske nu, eller?
Godt du ringede så...!Er I klar hvis det skulle ske nu, eller?
øhm ja så godt som vi nu kan være. Vores nye rækkehus er ikke klar til indflytning endnu... men ellers er vi. Så det skal nok gå. Manden tager sig af alt det praktiske så jeg kan tage en slapper.
Men øhmmm skal vidst lige have pakket en taske heh
for at baby lige tar et par uger mere i din mave
Godt du har fået det hele tjekket og gir det lidt ro - så må din mand stå for ALT de næste uger....
UnderCover34 skriver: for at baby lige tar et par uger mere i din mave Godt du har fået det hele tjekket og gir det lidt ro - så må din mand stå for ALT de næste uger....
Tak søde, det håber jeg også han gør.
Ja manden har tager alt, han passer så godt på os, det varmer
Chalala85 skriver: Tak søde, det håber jeg også han gør. Ja manden har tager alt, han passer så godt på os, det varmer
Og det er skønt med den omsorg
UnderCover34 skriver: Og det er skønt med den omsorg
Ja det betyder virkelig alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128