Voksi/slee bee/combipose vs blød lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Krussedulle

Til nyfødt? ... Er på bar bund!! Har endelig fundet en vogn til mine drenge, men hvad skal lillebror ligge i? ... Det er en klapvogn, så der er kun plads til en blød lift eller en "pose"... Men hvad er bedste til en nyfødt? Har termin den 25/2, så det er jo hundekoldt udenfor! .... Håber meget at der er nogen som kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MyBigWish

Krussedulle skriver:

Til nyfødt? ... Er på bar bund!! Har endelig fundet en vogn til mine drenge, men hvad skal lillebror ligge i? ... Det er en klapvogn, så der er kun plads til en blød lift eller en "pose"... Men hvad er bedste til en nyfødt? Har termin den 25/2, så det er jo hundekoldt udenfor! .... Håber meget at der er nogen som kan hjælpe

Jeg ville nok vælge en voksi pose, det er en fantastisk opfindelse  Plus at den kan bruges til de er 3 år, det kan en lift ikke  En nyfødt kan nemt ligge i en voksi pose, der har min lille søn gjort og han elsker den 

Anmeld

31. januar 2012

1974

Jeg ville vælge voksi eller slee bee ,der super varm og lækre at ligge en lille baby i ,også når de bliver større :-)

Anmeld

31. januar 2012

modesty

Helt klart voksi. Den er så varm at selv på en kold dag som i dag, ligger min dreng kun i sit almindelige tøj plus hue og vanter. Super nemt at pakke ham sammen.

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Voksi Det var godt nok en duniduo vi havde , men den var super

Hvis vi var ude hos nogle havde vi dog en alm. hård lift med som hun kunne sove i (de første 3 måneder) ..

Anmeld

31. januar 2012

Krussedulle

Tusind tak for jeres hurtige svar!!! ... Det bliver med garanti sådan "pose" så, det er jo langt mere praktisk ... Var bare i tvivl om de kunne bruge sådan en fra spæd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.