Kuk-kuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Doktor Doolittle

Hej tøser

Her er stille herinde for tiden incl. mig selv.
Jeg har alt for travlt med alt muligt andet for tiden. Bl.a. yoga et par gange om ugen, istandsættelsesprojekt i lejligheden, kurser, børn, kæresten osv.

Hvordan går det hos jer?

Stort fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Heidi.

Hej søde Tina..

Dejligt at hører fra dig.. Ja jeg har jo haft travlt med min uddannelse, som nu er afsluttet..

Ellers går det meget godt.

Knus

Anmeld

18. marts 2009

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

Hej søde Tina..

Dejligt at hører fra dig.. Ja jeg har jo haft travlt med min uddannelse, som nu er afsluttet..

Ellers går det meget godt.

Knus

Ja hvor er det vildt Heidi - har du helt forstået at du rent faktisk er færdig ?
Er du glad for dit job?
Knus Tina

Anmeld

18. marts 2009

Heidi.

Doktor Doolittle skriver:

Ja hvor er det vildt Heidi - har du helt forstået at du rent faktisk er færdig ?
Er du glad for dit job?
Knus Tina

Hej søde..

Nej det har jeg ikke.. I toradags var jeg til eksamen, og nu er jeg på arbejde Jeg har heller ikke helt forstået at jeg fik 12 til eksamen
Jeg er bare Så glad for mit arbejde.. Det er der jeg var i min 1. praktik.. Er så glad for at være tilbage.. Der er ingen tvivl om at det er det rigtige jeg har valgt.

Knus

Anmeld

18. marts 2009

82Miraklet

Er desværre heller ikke så meget herinde som jeg rigtigt gerne ville...

Men lille Noah har Kolik og det tærrer på kræfterne og energien herhjemme.. Det overskud der nu er skal bruges på Naija, som desværre bliver sat lidt i bås for tiden..

Men ellers går det stille her. Naija er heldigvis stadig MEGET glad for lillebror og hjælper med ham alt det hun kan !!! Det er bare super trods alt !!

Her 5 uger efter fødslen går jeg stadig med tanker om at jeg ikke elsker lillemanden lige så højt som Naija men kærligheden vokser vel også som de bliver ældre... Jeg kan da bestemt ikke undvære min lille Prins, for han er en rigtig hængetrold og elsker at kysse,... hehe Så når han ikke lige skriger så er han jo gudeskøn...

Det var lidt herfra.... har smidt lidt nye billeder af Prinsen på..

Forresten Heidi kan slet ikke huske om jeg har fået sagt Tillykke til dig, men mener vist jeg gjorde det på facebook... ellers endnu engang TILLYKKE..

Og Tina dejligt lige at hører fra dig igen...

Sjovt som man sådan engang imellem kan tage sig selv i at tænke på jer herinde som man har fulgt i over 3 år...

Knus fra mig....

Anmeld

18. marts 2009

Stumpen

Maria82 skriver:

Er desværre heller ikke så meget herinde som jeg rigtigt gerne ville...

Men lille Noah har Kolik og det tærrer på kræfterne og energien herhjemme.. Det overskud der nu er skal bruges på Naija, som desværre bliver sat lidt i bås for tiden..

Men ellers går det stille her. Naija er heldigvis stadig MEGET glad for lillebror og hjælper med ham alt det hun kan !!! Det er bare super trods alt !!

Her 5 uger efter fødslen går jeg stadig med tanker om at jeg ikke elsker lillemanden lige så højt som Naija men kærligheden vokser vel også som de bliver ældre... Jeg kan da bestemt ikke undvære min lille Prins, for han er en rigtig hængetrold og elsker at kysse,... hehe Så når han ikke lige skriger så er han jo gudeskøn...

Det var lidt herfra.... har smidt lidt nye billeder af Prinsen på..

Forresten Heidi kan slet ikke huske om jeg har fået sagt Tillykke til dig, men mener vist jeg gjorde det på facebook... ellers endnu engang TILLYKKE..

Og Tina dejligt lige at hører fra dig igen...

Sjovt som man sådan engang imellem kan tage sig selv i at tænke på jer herinde som man har fulgt i over 3 år...

Knus fra mig....

Søde kan du så se at komme afsted til en zoneterapeut og se om det kan hjælpe jer..

Min søster og mand kæmpede i evigheder med deres den mellemste og tog så fsted til zoneterapeut og de mærkede forskel allerede ved første konsultation.. De fik i alt 3, hvilket løb op i 900 kr..

Jeg er slet ikke i tvivl, hvis jeg så meget som får tanken at det barn jeg bærer nu har kolik, så er det afsted med det samme.. Godt nok vokser pengene ikke på træerne herhjemme, men det de var igennem, det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv og Karsten for og slet ikke babyen eller Mathilde..

Anja.. (Skriver i en kærlig tone og ikke bedrevidende)

Anmeld

18. marts 2009

82Miraklet

Stumpen skriver:

Søde kan du så se at komme afsted til en zoneterapeut og se om det kan hjælpe jer..

Min søster og mand kæmpede i evigheder med deres den mellemste og tog så fsted til zoneterapeut og de mærkede forskel allerede ved første konsultation.. De fik i alt 3, hvilket løb op i 900 kr..

Jeg er slet ikke i tvivl, hvis jeg så meget som får tanken at det barn jeg bærer nu har kolik, så er det afsted med det samme.. Godt nok vokser pengene ikke på træerne herhjemme, men det de var igennem, det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv og Karsten for og slet ikke babyen eller Mathilde..

Anja.. (Skriver i en kærlig tone og ikke bedrevidende)

Hej Anja...

Vi var også afsted med Naija til Zoneterapi og det hjalp også på hendes Kolik... men denne gang har vi været af sted 2 gange ind til videre og vi har ingen effekt mærket endnu, desværre...

Læser nu heller ikke dit indlæg som bederevidende, men kun kærligt...

Vi har også været hos kiropraktor og egen læge.. og mylicon dråberne har vi også været forbi.. alt sammen uden effekt.... Zonetrapien giver vi en chance på et par gange mere.. og så må vi se....

Det er bestemt hårdt og 2 ud af 2 gange.. ja puha man kan tænke over hvad pokker man har gjort for at skulle det helvede igennem... hele 2 gange.... Ikke sjovt bare at kunne gå rundt og ikke gøre noget især når man kan se at det gør ondt på drengen...

Knus

Anmeld

18. marts 2009

Stumpen

Maria82 skriver:

Hej Anja...

Vi var også afsted med Naija til Zoneterapi og det hjalp også på hendes Kolik... men denne gang har vi været af sted 2 gange ind til videre og vi har ingen effekt mærket endnu, desværre...

Læser nu heller ikke dit indlæg som bederevidende, men kun kærligt...

Vi har også været hos kiropraktor og egen læge.. og mylicon dråberne har vi også været forbi.. alt sammen uden effekt.... Zonetrapien giver vi en chance på et par gange mere.. og så må vi se....

Det er bestemt hårdt og 2 ud af 2 gange.. ja puha man kan tænke over hvad pokker man har gjort for at skulle det helvede igennem... hele 2 gange.... Ikke sjovt bare at kunne gå rundt og ikke gøre noget især når man kan se at det gør ondt på drengen...

Knus

Kan kun gisne om hvad det vil sige, ifølge min svigerfamilie har vi jo ikke haft en baby..

Men f*** når jeg hører om hvordan det er at have et kolikbarn tænker jeg bare om jeg overhovedet har tålmodigheden til evt. at få et.. Men man finder selvfølgelig en masse ekstra overskud frem alt efter hvilken situation man står i.. Men den der afmagthed overfor sit barn, den skræmmer mig.. IKKE at jeg kunne gøre noget ved mit barn (altså slå) men det ikke at vide hvad man kan gøre for at hjælpe det, det ville virkelig frustrere mig...

Men håber for jer at der snart sker en bedring med bettemands humør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.