Maria82 skriver:
Er desværre heller ikke så meget herinde som jeg rigtigt gerne ville...
Men lille Noah har Kolik og det tærrer på kræfterne og energien herhjemme.. Det overskud der nu er skal bruges på Naija, som desværre bliver sat lidt i bås for tiden..
Men ellers går det stille her. Naija er heldigvis stadig MEGET glad for lillebror og hjælper med ham alt det hun kan !!! Det er bare super trods alt !!
Her 5 uger efter fødslen går jeg stadig med tanker om at jeg ikke elsker lillemanden lige så højt som Naija men kærligheden vokser vel også som de bliver ældre... Jeg kan da bestemt ikke undvære min lille Prins, for han er en rigtig hængetrold og elsker at kysse,... hehe Så når han ikke lige skriger så er han jo gudeskøn...
Det var lidt herfra.... har smidt lidt nye billeder af Prinsen på..
Forresten Heidi kan slet ikke huske om jeg har fået sagt Tillykke til dig, men mener vist jeg gjorde det på facebook... ellers endnu engang TILLYKKE..
Og Tina dejligt lige at hører fra dig igen...
Sjovt som man sådan engang imellem kan tage sig selv i at tænke på jer herinde som man har fulgt i over 3 år...
Knus fra mig....
Søde kan du så se at komme afsted til en zoneterapeut og se om det kan hjælpe jer..

Min søster og mand kæmpede i evigheder med deres den mellemste og tog så fsted til zoneterapeut og de mærkede forskel allerede ved første konsultation.. De fik i alt 3, hvilket løb op i 900 kr..
Jeg er slet ikke i tvivl, hvis jeg så meget som får tanken at det barn jeg bærer nu har kolik, så er det afsted med det samme.. Godt nok vokser pengene ikke på træerne herhjemme, men det de var igennem, det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv og Karsten for og slet ikke babyen eller Mathilde..

Anja.. (Skriver i en kærlig tone og ikke bedrevidende)
Anmeld